پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار خراسان جنوبی گفت: هشت سال دفاع مقدس، نماد ایثار، استقامت و شهادت، به تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تحقق شعار « هیات منا الذله » است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” پیام خاوران “ محمد صادق معتمدیان در پیامی باگرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه  تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

 پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت « هفته دفاع مقدس » به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس، نماد ایثار، استقامت و شهادت، به تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تحقق شعار « هیات منا الذله » است.

دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در کتاب تاریخ مقاومت ایران اسلامی است که در تداوم انقلاب میلیونی و دوران ساز خود و در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره ی خاک، ناموس و کیان دین، قطره قطره ی خون خویش را در طبق اخلاص نهادند و با دلاوری و سلحشوری، اندیشه تجاوز به سرزمین عزیز ایران را برای همیشه از ذهن بداندیشان انقلاب و نظام زدودند.

روزگاری دلیرمردان و شیرزنان ایران، برای حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی با حضور در جبهه های نبرد و با نثار جان خویش، درهای وابستگی به بیگانه را بستند و امروز، جوانان غیور ایران باید در جبهه علم آموزی و تولید دانش و فناوری، گره های وابستگی را باز کرده و با شکوفایی علمی و توسعه فناوری، کشور را به خودکفایی همه جانبه برسانند.

بیشتر بخوانید   تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران آبفای خراسان جنوبی با آرمان های والای شهدا

دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه ی تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان خراسان جنوبی، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا تبریک عرض نموده و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، مسألت می نمایم.

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها