اقدامات عوامل گازبانی در روستاهای سیل زده یک فعالیت جهادی است

با وقوع سیلاب در اکثر مناطق خراسان جنوبی، شبکه گازرسانی به دو روستای بخش مرکزی بیرجند که منجر به قطعی گاز بودند با تلاش شبانه روزی اکیپ های امداد و تعمیرات و همراهی جدی گازبان ها، جریان گاز این روستاها در کمترین زمان ممکن برقرار گردید.

به گزارش “پیام خاوران “ سید محمود هاشمی درمراسم تجلیل از گازبان های نمونه اظهار داشت : پس از وقوع کم سابقه سیلاب شهریور ماه در برخی از روستاهای بیرجند، اکیپ های امداد و تعمیرات اداره گاز بیرجند، در کوتاه ترین زمان ممکن در روستاهای سیل زده اکبر آباد بهدان، نوفرست، خراشاد، کوچ و کلاته حاجی رضا برای بررسی موارد و خسارت های احتمالی مستقر شدند.

وی ضمن اشاره به اهمیت و نگاه ویژه به نیروی انسانی در مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: تمامی پرسنل شرکت گاز خراسان جنوبی به عنوان مهمترین سرمایه شرکت تلقی می شوند و در همین راستا، پرسنل گازبانی نیز به عنوان نمایندگان تاثیر گذار شرکت گاز در سطح استان شناخته می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و روحیه بالای تیم های تعمیرات و امداد با همراهی گازبان ها، در کمترین زمان ممکن گاز سه روستای اکبرآباد بهدان، کلاته حاجی رضا و کوچ وصل شد.

هاشمی ضمن تقدیر از فعالیت گازبان های این روستاها در مواجه با سیل افزود: تلاش جدی این عزیزان در رفع مشکلات به وجود آمده یک فعالیت جهادی و احساس مسئولیت جدی اجتماعی بوده است که شایسته تقدیر می باشد.

در پایان با اهدای لوحی از خدمات و فعالیت های عوامل متعهد و دلسوز گازبانی در مقابله با بحران سیل اخیر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها