ترویج گران فروشی و بی‌عدالتی از پروژه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کسی که منویات بیگانه را پیاده می کند، چهره بیگانه است، گفت: تصمیم سازی، تصمیم گیری، بی عدالتی، اختلاس ها و ترویج گران فروشی ها اتفاقی نیست بلکه از پروژه های دشمن است.

به گزارش“پیام خاوران” ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای طرح اندیشه ناب ضمن عرض تسلیت ایام مصائب اهل بیت و شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مکتب حیات بخش انبیاء الهی، زیرساخت محکمی را برای رشد و کمال انسان ها ارائه کرده است، که تحقق یابد همه مشکلات بشر حل  می شود و تا این مهم حاصل نشود همواره بر مشکلات افزوده خواهد شد.

وی  با بیان اینکه دفاع مقدس در مقابل ابوجهل هایی مثل تهاجم صدام و بلوک شرق الحادی و بلوک غرب فاسد پیش آمد، افزود: دشمنان برای برهم زدن میدان، حمله نظامی می کنند لذا راهی جز دفاع مقدس نیست، اما اگر آن حمله و هجوم دشمنان نباشد، بهترین پیروزی در ارائه تمدنی است که بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در تمدن اسلامی اندیشه ها، مغزها و افکار به تصرف درمی آید، گفت: مشکل ما این است که دشمنان ما بسیار زودتر از خود ما متوجه سخنان و موضوعات می شوند لذا برای مقابله با آن طرح های کارشناسی ارائه و اجرا می کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: جاذبه امام خمینی(ره) غرب را نیز تحت تاثیر قرار داد اما دشمنان طرحی ریخته بودند که این جاذبه را کمرنگ کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جنگ تحمیلی که طرح و برنامه دشمن بود، ظاهرش یک جنگ نظامی بود، اما باطن آن یک جنگ فرهنگی بود زیرا در این جنگ افراد خوب و شایسته به شهادت رسیدند، ادامه داد: همواره طرح دشمن این بوده است که انسان های خودساخته، با ایمان و با تقوا را در جنگ ها از میان بردارد، زیرا به همان نسبتی که موفق شود، به همان نسبت فرهنگ را خدشه دار می کند.

بیشتر بخوانید   اروپایی ها پاسخ قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمانهای تروریستی را دریافت خواهندکرد

وی یادآور شد: صدام هنگامی که بر خلاف قوانین بین المللی، قرارداد الجزایر را پاره می کند و دستور حمله می دهد، هم بلوک شرق و هم بلوک غرب از وی پشتیبانی می کنند، و این در حالی است که تمام دنیا این صحنه ها می بینند اما سازمان های بین المللی می گفتند که ما ابتدا باید تحقیق کنیم تا متوجه گردیم شروع کننده جنگ چه کسی بوده است که بعد از هشت سال به این نتیجه می رسند که صدام ابتدا جنگ را آغاز کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان همچنین با تجهیز منافقین حدود ۱۷ هزار از بهترین انسان های ما را ترور کردند،افزود: نمره استعمارگران و سازمان های بین المللی در شیطنت، نمره ممتاز است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم عزیز ما در جنگ تحمیلی هشت ساله کم نیاوردند، گفت: دشمنان اگرچه مطهری ها، بهشتی ها، مصطفی چمران ها، صیاد شیرازی ها را از جامعه گرفتند اما جامعه ما هر شهیدی که بر دوش می کشید فریاد می زد که ایران پُر از بسیجی، مطهری و بهشتی است.

وی افزود: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با همه ریزش هایی که با ترور، جنگ و تهاجم فرهنگی از ما گرفته شد، اما رویش های جوانانی چون شما کم نبوده، نیست و نخواهد بود.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: دشمنان نمونه هایی که به خاطر کمالات ایمانی، اسلامی و انقلابی، پرجاذبه هستند را از میان برمی دارند، سپس در افکار عمومی جهان برای اینکه این جاذبه را خنثی کنند آدم های پست، بی‌دانش و مزدور همچون داعش، منافقین و دیگر گروهک های تروریستی را به عنوان مسلمان مطرح می کنند.

بیشتر بخوانید   ارتقای سطح دانش پزشکی کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است

آیت الله عبادی تأکید کرد: غرض اصلی دشمنان این است که جاذبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را از جهان بگیرند و در افکار عمومی جهان، اسلام خودشان را معرفی کنند.

وی ادامه داد: پاسخ طرح های دشمنان دقیقا خودسازی هایی است که کمبودها را پر کند و آن همین راهی است که شما جوانان در پیش گرفته اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری نتیجه‌اش مشکلات موجود است، گفت: قانون اساسی ما اگر اجرا می شد ما اکنون هیچ مشکلی نداشتیم.

آیت الله عبادی بیان کرد: تصمیم سازی، تصمیم گیری، بی عدالتی، حقوق های نجومی، اختلاس ها، دزدی ها و ترویج گران فروشی ها اتفاقی نیست بلکه از طرح های دشمن است، زیرا بهترین برنامه دشمن این است که شرایطی ایجاد کند تا جامعه فاسد شود.

وی گفت: اولویت امروز در این است که رویش های انقلاب به گونه ای باشد که در داخل و خارج مشخص شود دروغگو، درستکار و بیگانه پرست کیست و این خود به خود در دراز مدت مشخص خواهد شد و به رسوایی آنها خواهد کشید و گناه بزرگی که نسبت به گمراه کردن بشر روی زمین کرده اند، آنها را روسیاه خواهد کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان شیطنت های بسیار کرده اند اما در حال شکست خوردن هستند، افزود: اگر روزی برسد که همه مسئولین ما تحت نفوذ بیگانه شرق و غرب نباشند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و با این مردم خوب، آن منویات انقلاب را در عمل پیاده کنند آن روز شما برنده خواهید بود و آن روز دور نخواهد بود و فرا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:گره گشایی از کار مردم ویژگی بارز مرحوم دکتر فخر بود+ عکس

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: بهترین و موثرترین برگ پیروزی این است که طرح هایی از پیاده کردن آرمان های انقلاب و اسلام ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: دشمنان هر کاری که از دستانشان برمی آمده است انجام داده اند، اما آنها به پایان خط رسیده اند و ما اکنون می خواهیم آرمان های خود را تعقیب کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:شما کارتان را تسریع و توسعه دهید و تلاش کنید تا جوانان مسجد، محله و کشورتان را بیش از پیش به آرمان های انقلاب نزدیک کنید تا تحت نفوذ بیگانگان قرار نگیرند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کسی که منویات بیگانه را پیاده می کند، چهره بیگانه است، افزود: امروز شما در دنیا آنقدر مشتری دارید که در خیابان های واشنگتن، لندن برلین و پاریس حرف شما را می زنند و این سرمایه بسیار بزرگی است که امروز در اختیار شما قرار دارد.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

1 دیدگاه برای این خبر

  • محمدرضا کیانفر مهر ۳, ۱۳۹۹

    شهریار حیدری نماینده قصرشیرین در مجلس گفت: ایران ده برابر آمریکا توان نظامی دارد.

    آقای حیدری،
    بودجه نظامی آمریکا تقریباً برابر مجموع دیگر کشورهاست تبختر عاقبت خوبی ندارد لطفاً قدری منطقی باشید.
    آن مگس بر برگ کاه و بول خر همچو کشتیبان همی افراشت سر.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

پربازدید ترین خبرها