کارگروه‌های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در خراسان جنوبی تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تشکیل کارگروه‌های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان خبر داد و گفت: می‌توان با قدرت مقاومت و سلاح ایمان در مقابل مستکبران به پیروزی رسید.

به گزارش “پیام خاوران” ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ملایی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهیدان است و بر همه ما واجب است قدردان تلاش‌های شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هدف شهدا مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بود. در جنگ تحمیلی همه مستکبران عالم به صحنه آمدند و از ابزار و امکانات و توان خود استفاده کردند تا انقلابی را نابود کنند که  مردم با نثار خون خود به پیروزی رسانده بودند.

وی افزود: قدرت ایمان، مجاهدت، همدلی و وحدت مردم با رهبری امام راحل عظیم الشان، جلوه‌های ماندگاری از شکوه ایمان و ایثار را به نمایش گذاشت و هیمنه مستکبران را در هم شکست و زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ و جهانیان قرار داد و نشان داد می‌توان با قدرت مقاومت و سلاح ایمان و عشق در مقابل همه مستکبران پیروز شد.

ملایی بیان کرد: مبارزه با استکبار از مهمترین آموزه‌های اسلام و مکتب محرم و عاشور و دفاع مقدس است و ۱۳ آبان به دلیل اتفاقاتی که در تاریخ انقلاب در این روز افتاده روز ویژه مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: این روز یادآور وقایع مهمی است که تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط دژخیمان شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام  در ۱۳ آبان ۵۸ سه واقعه مهم این یوم الله است.

بیشتر بخوانید   میدان دام و کشتارگاه شهرستان نهبندان، در آستانه بهره برداری است

وی در زمینه مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) تقارن یافته و تلاش بر این است در برنامه ریزی‌ها با در نظر گرفتن شرایط ناشی از ویروس منحوس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و اصل سلامت محوری به شیوه مقتضی، هماهنگ با سراسر کشور گرامی داشته شود.

در این جلسه کارگروه‌های استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه ۱۳ آبان برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متناسب به ویژه در ابعاد تبلیغات محیطی، فضای مجازی، تدارک برنامه‌های تبیینی سلامت محور و آمادگی برای برگزاری مراسم در صورت مجوز ستاد مقابله با کرونا و اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور فعال شدند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها