برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در محل موقوفه امام رضا(ع) بیرجند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در محل موقوفه امام رضا(ع) بیرجند به مدت ۶۰ روز خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای اجرای نیت موقوفه امیر ابراهیم و امیر اسماعیل، مراسم عزاداری امام حسین(ع) به مدت ۶۰ روز در محل حسینیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور مداحان و سخنرانان برگزار می شود افزود: نیت واقف برگزاری عزاداری امام حسین(ع) در طول ماه محرم و صفر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند بیان کرد: این مراسم از ساعات ۶ تا ۷ صبح با حضور ۲۵۰ نفر خواهر و برادر، تا پایان ماه صفر همراه با پذیرایی از محل موقوفه موصوف برگزار می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: هدف ما محقق نمودن نیت واقفین است و این مراسم با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، برای عزاداران امام حسین(ع) برگزار می شود.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند این مراسم تا دهه آخر صفر در موقوفه امام رضا(ع) ادامه دارد و مشابه این عزاداری در محل امام زادگان باقریه نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع یک هزار بسته غذایی در بین نیازمندان از محل موقوفات

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها