برگزاری مانور جهادی برای تعمیرات فیدر شاهرخت

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برگزاری مانور جهادی برای اجرای طرح تعمیرات فیدر شاهرخت در شهرستان زیرکوه خبر داد.

مهندس هادی منصوریان در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران ”  اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان در قالب فیدرهای ۲۰ کیلوولت، پست‌های توزیع و خطوط فشار ضعیف برای تامین برق موردنیاز در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی در سطح جامعه دارای تعهد و مسئولیت است.

وی افزود: این فیدرها بر اساس عوامل جوی، ذات شبکه و عملکرد تجهیزات در زمان بهره‌برداری با توجه به طول عمرشان و تحت تاثیر عوامل بیرونی دچار عیب و نقص می‌شوند که به‌صورت مستمر نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اشاره به لزوم تداوم جریان برق بدون وقفه و خاموشی، بیان کرد: هر واحد در هر شهرستان استان، برنامه بازدید و تعمیرات مستقل را دارند که از اعتبارات تأمین و نگهداری شبکه و بهره داری استفاده کرده و در تلاش‌اند که خدمات را بدون خاموشی به مشترکان ارائه کنند.

وی بیان کرد: طرح تعمیرات فیدر شاهرخت در شهرستان زیرکوه با حضور ۱۶ گروه کاری و عملیاتی در راستای افزایش امنیت نوار مرزی استان اجرا می شود.

مهندس منصوریان افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، سرویس شبکه های مشکل دار برای کاهش خاموشی ناخواسته، کاهش انرژی توزیع نشده را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون های خطر و تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران های مختلف از دیگراهداف این مانورعنوان کرد.

وی یادآور شد: تامین پایدار برق چاه های کشاورزی و افزایش تاب آوری شبکه در شرایط سخت زمستانی و رضایت مندی مشترکین در شهرستان زیرکوه از  دیگر اولویت های اجرای  این طرح است.

بیشتر بخوانید   روستای نای بند طبس به شبكه ملی اطلاعات متصل شد

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها