پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود زیرکوه باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح می شود

معاون استانداری خراسان جنوبی از سفر دوروزه وزیر جهاد کشاورزی به این استان خبر داد وگفت: پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود به نمایندگی از پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور، با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ” پیام خاوران “  مشیرالحق عابدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد:به دعوت استاندارخراسان جنو بی، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی هفته آینده به خراسان جنوبی سفر می کند.

وی  گفت: مهمترین برنامه این سفر دو روزه، افتتاح پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود به نمایندگی از پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور، با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه ها به صورت متمرکز و در راستای برنامه های گرامی‌داشت روز ملی روستا و عشایر در خراسان‌جنوبی افتتاح می شوند.

وی هدف از این سفر را رصد میدانی ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی و بازدید از پروژه های در دست اقدام در زمینه بهره برداری از این پتانسیل ها اعلام کرد..

عابدی  با بیان اینکه چند تن از معاونان وزارت جهاد کشاورزی نیز وزیر را همراهی می کنند ادامه داد: خاوازی در این سفر با نخبگان بخش کشاورزی و نمایندگان تشکل های این حوزه نیز دیدار می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی   اظهار داشت: بررسی مسایل و مشکلات کشاورزان و دامداران استان نیز در برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی گنجانده شده است.

وی گفت: سال گذشته و برای نخستین بار، همایش روز ملی روستا و عشایر در خراسان‌ جنوبی برگزار شد که ۸ وزیر و ۴۰ نفر از معاونین وزرا و رؤسای سازمان های کشوری برای حضور در این همایش و مشارکت در برخی برنامه های افتتاحیه، کلنگ زنی پروژه و انعقاد تفاهم نامه همکاری با استانداری و دستگاه های اجرایی استان، به خراسان جنوبی آمدند.

بیشتر بخوانید   به همت بانک سپه؛ ۲۱۴ تبلت به دانش آ‌موزان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد

عابدی اظهارکرد:آغاز عملیات اجرایی راه آهن، شروع پروژه احداث هزار هکتار گلخانه و انعقاد چهار تفاهم نامه محرومیت زدایی از شهرستان های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه با همکاری چهار دستگاه معین کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان از مهمترین برنامه های جانبی این همایش بود.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها