مشکلات کشاورزان خراسان جنوبی انگشت شمار نیست/ گفتار درمانی مشکلی از کشاورزان را برطرف نمی‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات کشاورزان استان انگشت‌شمار نیست، گفت: گفتار درمانی مشکلی از کشاورزان را رفع نمی‌کند.

به گزارش “پیام خاوران” ، حسین خسروی شامگاه یکشنبه در جلسه فعالان، تشکل‌ها و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی همراه بود اظهار کرد: گفتاردرمانی هیچ مشکلی از کشاورزان استان را رفع نمی‌کند و سبب رفع نگرانی آنها نیز نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه محصول زرشک جدید استان در حال برداشت است اما هنوز ۷ هزار تن از سال گذشته روی دست کشاورزان مانده است، گفت: مسئولان باید گزارش دقیقی از خسارت‌ها در استان داشته باشند و علاج واقعه را قبل از وقوع بکنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل شهریورماه به ما ثابت کرد که در برخی نقاط ماشین آلات سنگین نیاز است، گفت: باید تدابیر لازم برای زمستان اندیشیده شود.

خسروی با اشاره به اینکه آنچه از طرف تشکل‌های بخش کشاورزی امروز گفته شد باید به دقت بررسی و اقدامات لازم برای آن عملیاتی شود، ادامه داد: باید نیازهای تشکل‌های کشاورزی از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال تکمیل آزمایشگاه دامپزشکی خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی مطرح و درخواست اعتبار شد که حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، گفت: اما با گذشت حدود شش ماه هنوز این مبلغ اجرایی نشده، با وجود اینکه این آزمایشگاه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر تکمیل شود کمک فراوانی خواهد کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سازه فضایی ایستگاه راه آهن طبس تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها