عملیات گازرسانی به ۳۴۲ روستای استان خراسان جنوبی در دست اجراست

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه نهضت عظیم گازرسانی به همچنان ادامه دارد گفت: با اقدامات جهادی و تلاش مضاعف کارکنان، عملیات گازرسانی به ۳۴۲ روستای استان در حال انجام است.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود هاشمی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای استان گفت: در حال حاضر ۹۵۱ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به ۳۴۲ روستا با سرعت و قوت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: با توجه به فعالیت های جهادی وکارنامه درخشان خدمت رسانی شرکت گاز استان، در سال جاری بالاترین تعهد گازرسانی در سطح کشور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

وی گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، ۴۰۰ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار خانوار در سال جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

هاشمی، رشد چشمگیر سرعت گازرسانی به روستاها را مرهون فعالیت های کارکنان شرکت گاز استان دانست و گفت: انقلاب گازرسانی در خراسان جنوبی حاصل زحمات کارکنانی است که در اقصی نقاط استان برای روشن شدن مشعل گاز در حال تلاش و کوشش هستند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان شرکت گاز استان افزود: ۹۵۱ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که ۷۳۶ روستای استان تنها طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق توسعه عدالت اجتماعی، با پایان عملیات گازرسانی به ۳۴۲ روستای در دست اقدام ، درصد بهره مندی روستایی تحت پوشش گاز طبیعی تا پایان امسال در خراسان جنوبی به ۹۲ درصد و تا پایان شهریور سال آتی به ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.

هاشمی، بودجه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها را بالغ بر ۶۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه اجرای کلیه پروژه های گازرسانی در استان و از جمله گازرسانی به روستاها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید   ۴۴۵ نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه در خراسان جنوبی فعال است

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها