وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان آموزش و پرورش بدانند که با اجرای ۲۰۳۰ سرباز برای دشمن تولید خواهند کرد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت الله سید علیرضا عبادی در نشست با ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: در جامعه بشری اصنافی وجود دارند که هر صنف به کاری مشغول است و یکی از فایده های جامعه بشری نیز همین است که هر انسان به حسب استعداد و میل خودش شغلی انتخاب کرده و در تبادل با دیگران، نیازهایش را برطرف می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به متصدیان صنف فرهنگ گفت: این افراد باید ببینند که تولیداتشان در راستای اهداف دشمن است و یا برنامه هایشان در راستای تربیت سربازان امام زمان(عج) قرار دارد.

وی به بحث زمین‌گیر شدن انسان اشاره کرد و افزود: انسان اگر درگیر مسائل اخلاقی، مواد مخدر، فساد و شراب و غیره شود و به این نوع مسائل عادت کند قطعا زمین‌گیر خواهد شد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم ترین دستگاه اجرایی است که باعث تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می شود، ادامه داد: قبل از آموزش و پرورش باید خانواده ها اقداماتی انجام دهند و بعد از آموزش و پرورش باید حوزه علمیه و دانشگاه ها به میدان بیایند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ اجتماعی عام بهترین مربی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: اگر فرهنگ عمومی از معروف و پند و اندرز و اخلاق اسلامی ساخته شده باشد قطعا فرزندان ما رشد فوق العاده ای خواهند داشت و در این راستا شاهد تحقق آرمان ها خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: خانواده ها قبل از اینکه به دنبال جمع کردن پول و ثروت برای نوجوانان و جوانان خود باشند باید به تقویت مباحثی هم چون اخلاق، رفتار، عقیده و سیاست و درایت در فرزندان خود توجه ویژه ای کنند.

بیشتر بخوانید   وضعیت کرونا در سربیشه به مرحله هشدار رسید

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش وظیفه اش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، ادامه داد: متاسفانه خبرهایی به گوش می رسد که آموزش و پرورش با اجرای ۲۰۳۰ به دنبال تولید سرباز برای دشمنان است و آموزش و پرورش باید هوشیار شود و سند تحول را جایگزین طرح ۲۰۳۰ کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید کلاس های دختران و پسرانی که به سن بلوغ رسیده اند را از هم جدا کنند و متاسفانه می شنویم که برخی از معلمان و اساتید به جای راهنمایی کردن باعث گمراه شدن شاگردانشان می شوند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را باید از گزند دشمنان حفظ کنیم، افزود: جوانان و نوجوانان امروز مسئولان آینده کشور هستند و باید طرحی در آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها برای حفظ نوجوانان و جوانان کشور اجرایی کنیم تا از شر این دنیای ابلیس و شیطان در امان بمانند.

آیت الله عبادی در پایان اظهار کرد: دشمن از طریق مختلف برای جوانان و نوجوانان ما دام پهن کرده است و باید هوشیار باشیم و از طریق رسانه ها و سیاست مانع به دام افتادن جوانان و نوجوانان در تله دشمن شویم.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها