نماد معاملاتی کویرتایر به تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران راه یافت

معاون ناشران واعضای شرکت بورس اوراق بهادر از احراز شرایط برای ورود شرکت کویرتایر به تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران خبر داد.

به گزارش“یپام خاوران “ ؛ مجید نوروزی در نامه ای به مدیرعامل شرکت کویرتایر با اعلام این خبر اظهار داشت: انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلو و بازارهای بورس اوراق بهادار تهران براساس اطلاعات آخرین صورت حساب های مالی حسابرسی شده وسایر شرایط مندرج در مواد ۱۲ الی ۱۵ دستورالعمل پذیرش، در پایان مرداد ماه هر سال انجام می شود.

وی افزود: باعنایت به اینکه شرکت کویر تایر شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران رااحراز نموده است ، نماد معاملاتی آن از تابلوی بازار دوم به این تابلو منتقل شد.

معاون ناشران واعضای شرکت بورس اوراق بهادر در ادامه ضمن تبریک این موفقیت به مدیران و سهامداران  شرکت، ابراز امیدواری کرد: با تداوم رعایت قوانین ودستور العمل های مقرر،شاهد رشد وتعالی روز افزون وتداوم حضور آن شرکت در بورس اوراق بهادار تهران باشیم .

مدیرعامل شرکت کویرتایرارتقاء جایگاه شرکت به رتبه بالاتروانتقال ازبازار دوم بورس به جمع صد شرکت بزرگ صنعتی کشوردرتابلوی فرعی بازار اول بورس ایران را به سهامداران،مشتریان وذینفعان این شرکت تبریک گفت.

آقای مهندس زینلی این موفقیت را نشان از شفافیت  اطلاعات، کیفیت اطلاع رسانی، تداوم سودآوری شرکت کویرتایر، افزایش سهم عموم سهامداران و تعداد سهامداران خرد ، ارزندگی نماد معاملاتی ومطلوبیت گزارش های حسابرس قانونی شرکت دانست.

وی تصریح کرد: قطعا این دستاورد که به واسطه افزایش الزامات و نظارت ها( در بازار اول بورس) رقم خورده است، پایین بودن ریسک خرید سهام را برای سهامداران  در پی دارد  که این افتخار را به سهامداران و بالاخص مدیران و کارکنان شرکت کویرتایر که با تلاش شبانه روزی این جایگاه ویژه را در میان شرکت های بزرگ صنعتی کشور به ارمغان آورده اند، تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید   کویرتایر در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت برگزیده شد+تصاویر

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها