تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق روستایی خراسان جنوبی توسعه می یابد

استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه استان به تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از همه ظرفیت های در اختیار، این برنامه مهم را عملیاتی کنیم.

به گزارش” پیام خاوران “  محمدصادق معتمدیان صبح امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای منصور آباد شهرستان درمیان اظهار داشت: توسعه شبکه های گازرسانی، برقرسانی و آبرسانی در روستاهای استان از جمله برنامه های اولویت داری بوده که با جدیت دنبال شده و نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

وی با اشاره به تحریم های موجود و کمبود نقدینگی ها که تأثیر نامطلوبی بر روند اجرای پروژه های عمرانی گذاشته، اظهار داشت: به منظور جبران این موضوع و پیش بردن برنامه های توسعه ای استان از توان دستگاه های حاکمیتی کمک گرفتیم.

وی اظهارکرد:  انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان با هدف محرومیت زدایی از شهرستان درمیان، در همین راستا بوده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه های آموزشی، ورزشی، عمرانی و… را در درمیان به عهده گرفته است.

معتمدیان، تلاش های بنیاد علوی در شهرستان درمیان را قابل تقدیر خواند و متذكر شد: پروژه چمن مصنوعی روستای منصور آباد نیز از جمله پروژه هایی است که به همت و مشارکت بنیاد علوی عملیاتی شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم اعتباراتی که  بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان هزینه می کند، به زودی شاهد تحولی عظیم در این منطقه مرزی خواهیم بود.

اداره کل ورزش و جوانان استان با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، این چمن مصنوعی را در زمین ورزشی روستای منصور آباد، پهن کرده است.

مساحت زمین چمن مصنوعی روستای منصور آباد ۱۵۰۰ متر مربع است.

منصور آباد، روستایی در دهستان فخررود بخش قهستان شهرستان درمیان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، بیش از ۱۰۰ خانوار و حدود ۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید   اتمام پروژه فاضلاب فاز اول منطقه مهرشهر بیرجند تا پایان آبان سال جاری

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها