پرداخت ۱۸۴ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان خراسان‌ جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی از پرداخت ۱۸۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در نیمه نخست امسال به مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران” ، سلم‌ آبادی اظهار داشت : تعهد سالانه اشتغال برای امسال در خراسان ‌جنوبی چهار هزار و ۳۰۰ طرح بوده که هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعهد در ۶ ماه نخست امسال، ۵۵۲ طرح اجرا و ۱۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

سلم‌ آبادی تصریح کرد: طرح ‌های اشتغال اجرا شده در زمینه‌ های حمل و نقل، خدمات، دامداری، طیور، کشاورزی، زنبور و ماهی، صنعتی، فرش و گلیم و صنایع دستی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه از طرح‌ های اجرا شده ۱۳ مورد کارفرمایی بوده است گفت: ۴۲۱ طرح خودکفایی، ۱۰۷ طرح توان ‌افزایی و ۲۴ طرح کار انگیزی در ۶ ماه نخست امسال از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره ‌مند شده‌ اند.

وی تصریح کرد: ۲۰۸ زن و ۳۴۴ مرد امسال موفق به دریافت تسهیلات اشتغال کمیته امداد شده‌اند که ۲۲۹ نفر در مناطق شهری و ۳۲۳ نفر در مناطق روستایی هستند.

سلم‌ آبادی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۹ هزار و ۶۵۵ مددجو کمیته امداد در خراسان ‌جنوبی اعم از معیشت ‌بگیر و غیر معیشت ‌بگیر هستند و در هفت سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۸۴ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد با استفاده از منابع امداد و دولتی اجرا شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت تسهیلات به ۷۵ درصد متقاضیان آسیب دیده از کرونا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها