۱۴۹۲ واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی یک هزار و ۴۹۲ واحد صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: راه ده ساله را دو ساله پیمودیم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سیدمحمود هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع در استان اظهار داشت: طی دو سال اخیر ۹۵۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند و در حال حاضر یک هزار و ۴۹۲ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در زمینه آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع در استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش جدی و فعالیت جهادی همکاران در مورد گازرسانی به صنایع توانستیم راه ده ساله را در کمتر از دو سال طی کنیم به طوری که تنها طی دو سال اخیر سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به میانگین سنوات قبل از ابتدای تاسیس شرکت تا ابتدای سال ۱۳۹۷ بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت صنعت در رشد استان افزود: وجود صنایع کوچک و بزرگ باعث ایجاد اشتغال و عدم مهاجرت مردمان آن دیار می‌شود البته در صورتی که نیازهای اساسی و اولیه همچون سوخت پاک که بهترین جایگزین سوخت‌های فسیلی است، برای صنایع فراهم شده باشد.

هاشمی از بهره مندی ۹۵۰ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بدون دریافت هزینه خط اختصاصی از صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی اجرا شده که در این راستا معادل ۱۵۰ میلیارد تومان در هزینه‌های واحدهای صنعتی و تولیدی استان صرفه‌جویی شده است.

 

بیشتر بخوانید

عملیات گازرسانی به ۳۴۲ روستای استان خراسان جنوبی در دست اجراست

بیشتر بخوانید   افتتاح 25 پروژه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در دهه فجر

مصرف ۷۹۰ میلیون مترمکعب گاز طبيعي در خراسان جنوبی

 

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی عنوان کرد: با گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی تاکنون ۵۱ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه‌جویی شده است.

هاشمی بیان کرد: سرعت گازرسانی در استان خراسان جنوبی بسیار پرشتاب است و در بخش صنایع نیز با همت تمامی کارکنان، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه دوم از لحاظ میزان شبکه اجرا شده تا ورودی واحدهای صنعتی و تولیدی شده و کسب رتبه دوم از لحاظ تعداد صنعت دارای پتانسیل گازرسانی در بین شرکت‌های گاز استانی شد.

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.  

وی با اشاره به بهره‌مندی یک هزار و ۴۹۲ واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی افزود: امیدواریم در صورت عدم وجود موانع و تامین به موقع منابع مالی تا پایان امسال بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد صنایع استان و همچنین تمام شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فراهم شده که شرایط نوید بخشی را برای تحقق پیام مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها