شهردار بیرجند: دستورالعمل عملیات زمستانی تدوین شد

شهردار بیرجند گفت: با تدوین دستورالعمل عملیات زمستانی، تمامی وظایف واحدها و اعضای ستاد مدیریت بحران مشخص شده است تا در صورت بارش احتمالی برف، مشکلات ناشی از آن به حداقل برسد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی جاوید روز پنجشنبه در دومین نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند اظهار داشت: با توجه به فصل پاییز و زمستان و شروع بارش‌های رگباری، مناطق دوگانه شهرداری بیرجند باید با بازدیدهای مستمر با توجه به اولویت‌بندی نسبت به رفع مشکلات موجود در نقاط حادثه‌خیز سیلاب و دفع آب‌های سطحی در اسرع وقت اقدام کنند.

وی افزود: حمل زباله‌های پارک‌ها و بوستان‌های شهر، هرس شاخ و برگ‌های زاید درختان، رفت و روب، لایروبی کانال‌های سنتی و سرپوشیده و جوی‌ها از جمله اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری در این خصوص است.

بیشتر بخوانید 

دوربین‌های نظارت ترافیک در بیرجند افزایش می‌یابد

پارک دوبله در کوچه‌های شهر علی‌رغم خلوتی پارکینگ‌های طبقاتی

شهردار بیرجند تاکید کرد: در حال حاضر تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره‌سازی شن و نمک در مناطق مختلف شهر صورت گرفته است تا در کمترین زمان ممکن ماموران خدمات شهری از این مخلوط برای باز کردن معابر استفاده کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، هر سال با شروع فصل سرما و شرایط ویژه بارش باران و برف، ستاد مدیریت بحران در شهرداری تشکیل می‌شود تا در صورت بارش برف و یخبندان، آمادگی لازم برای رفع مشکل شهروندان فراهم شود.

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.  

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیست و هفتمین شهردار بیرجند انتخاب شد|"مهدی بهترین" شهردار بیرجند شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها