اجرای طرح ضربتی سرویس انشعاب برق در شهرستان طبس

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  گفت: با حضور ۷ گروه اجرایی طرح ضربتی سرویس انشعاب شهرستان طبس اجرا شد.

به گزارش” پیام خاوران “ مهندس هادی منصوریان اظهار داشت: این طرح در راستای تداوم جریان برق بدون وقفه و خاموشی به مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی که از وظایف اصلی شرکت توزیع نیروی برق است، اجرا می شود.

وی از اجرای این طرح با حضور ۷ گروه عملیاتی از شهرستان های فردوس، سرایان و بشرویه به منظور سرویس انشعاب شبکه پیکوه طبس با طول ۱۵ کیلومتر خبر داد  وگفت: در این طرح۱۹۲ کیلومتر پایه سرویس و آچارکشی می شود.

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری مانور جهادی برای تعمیرات فیدر شاهرخت

مصرف برق در خراسان جنوبی ۷.۶ درصد افزایش یافت

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  افزود:هرواحد در شهرستان به منظور ارائه خدمات بدون خاموشی به مشترکان و افزایش رضایت مندی آن ها برنامه بازدید و تعمیرات مستقلی دارد.

مهندس منصوریان گفت: با توجه به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی در نگهداشت شبکه به منظور حفظ استانداردهای عملکردی تجهیزات و تاسیسات، حداقل نمودن هزینه های نگهداری و تعمیرات، جلوگیری از فرسایش و فرسودگی بیش از حد تجهیزات از اولویت های این طرح است.

 

جدیدترین خبرهای استان و کشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. 

 

وی افزایش پایداری شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده، رفع کانون های خطر و افزایش تاب آوری شبکه در شرایط سخت زمستان و افزایش ایمنی شهروندان از دیگر اهداف سرویس شبکه پیکوه طبس برشمرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  تصریح کرد: برگزاری این مانور حاصل تلاش و زحمات مجموعه از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان است. که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نکات ایمنی در این شهرستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید   بهره‌برداری از گیاهان دارویی و صنعتی در استان خراسان جنوبی ممنوع شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها