استاندار خراسان جنوبی: امنیت زیرساخت توسعه اقتصادی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت زیرساخت مهمی است که در سایه آن، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با قدرت و سرعت هرچه تمام‌تر شتاب می‌گیرد و توسعه همه‌جانبه را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش “پیام خاوران” محمدصادق معتمدیان در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی (۲۶ مهر تا دوم آبان) اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که نقش برجسته‌ای در تامین امنیت پایدار جامعه و حفظ کرامت شهروندان دارد. نام این نیرو همواره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی همراه است که در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته‌اند.

 

وی افزود: اینکه امروزه در خراسان جنوبی همچون اقصی نقاط میهن اسلامی ایران، مردم آسایش و امنیت کامل را با تمام وجود لمس می‌کنند و علیرغم شرایط خاص حاکم بر استان و هم مرزی با افغانستان، آرامش بر این خطه شرقی حاکم می‌باشد، بی‌شک حاصل تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر سبزقامتان جان برکف نیروی انتظامی است.

 

رییس شورای تامین استان خراسان جنوبی بیان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که  امنیت، بستر پیشرفت و تعالی است، زیرساخت مهمی که در سایه آن، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با قدرت و سرعت هرچه تمام‌تر شتاب می‌گیرد و توسعه همه‌جانبه را به ارمغان می‌آورد، در راستای همین توفیق است که خراسان جنوبی با همه تنگناهای موجود، طی یکی دو سال گذشته مورد عنایت ویژه بخش خصوصی، سازمان‌های اقتصادی بزرگ کشور، سرمایه‌گذاران خاص و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و این حضور و رغبت، آورده‌های اقتصادی فراوانی برای استان به همراه داشته است.

 

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه در استان تبریک و تهنیت می‌گویم و خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های این عزیزان همیشه هوشیار را که نقش بارزی در پیشگیری و کاهش جرایم و همچنین برقراری نظم و انضباط اجتماعی در شهرها، روستاها و مرزهای خراسان جنوبی ایفا می‌کنند، ارج می‌نهم.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:توسعه اقتصادی استان نیازمند تغییر نگرش مدیران  است

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. 

معتمدیان اظهار داشت: امید که با توکل به خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مؤید و پیروز باشید.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها