اهالی موسیقی خراسان جنوبی در سامانه بامک ثبت نام کنند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اهالی موسیقی استان به منظور سیاست گذاری‌های کلان موسیقی و ارائه بهتر خدمات فرهنگی هنری در سامانه بامک ثبت نام کنند.

به گزارش “پیام خاوران “، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: انجمن موسیقی ایران به منظور جمع آوری اطلاعات هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی کشور اقدام به طراحی و ایجاد سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور که به اختصار بامک نامیده می‌شود به نشانی bamak.nay.ir کرده است.

او با اشاره به این که نوازندگی، خوانندگی، آهنگسازی، تنظیم، ساز سازی، تدریس، پژوهش، نقد، خبرنگاری، ترانه سرایی، نشر و مدیریت هنری، مسئولین موسسات مرتبط، آموزشگاه‌ها و استودیوها، مشمول ثبت نام در این سامانه می‌شوند افزود: ایجاد زمینه برای ارائه صحیح خدمات اجتماعی و رفاهی اهالی موسیقی از جمله امتیازات این سامانه است.

زمزم اظهار کرد: در سامانه بامک زمینه برای برگزاری انتخابات شعب استانی انجمن با اتکا بر نظر مستقیم اهالی آن با امکان تفکیک شرایط و ویژگی‌های رأی دهندگان و نامزد‌های مربوطه ایجاد می‌شود.

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: کاستن از مراحل غیر لازم و تکراری اداری در کسب بسیاری از مجوز‌های حوزه موسیقی از دیگر امکانات بامک است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتها پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    جوانان بسیجی کارهای مغفول و بر زمین مانده را به درستی به سرانجام می‌رسانند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها