پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح شد

بهره‌برداری همزمان از پنج زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی روز سه‌شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان در منطقه «بند دره» بیرجند آغاز شد.

به گزارش “پيام خاوران “ بهره‌برداری همزمان از پنج زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی روز سه‌شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان در منطقه «بند دره» بیرجند آغاز شد.

فاز نخست دهکده ورزشی تفریحی منطقه نمونه گردشگری بند دره بیرجند شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال امروز به نمایندگی از سایر پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

این مراسم به مناسبت چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی از مدیران استان در محل ورودی بند دره بیرجند و به طور همزمان با حضور فرمانداران و مدیران شهرستانی در محل اجرای پروژه‌های سایر مناطق استان برگزار و کلنگ اجرای ۱۴ پروژه ورزشی با متراژ ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

بيشتر بخوانيد

۱۰۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی افزوده شد

۲۹۴ خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی احداث شد

پنج زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید که شامل زمین چمن مصنوعی شهید سردار حاج قسم سلیمانی در بند دره بیرجند و همچنین زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای گلوباغ در شهرستان سربیشه، آنیک، تخته جان و براندود در شهرستان درمیان است.

پروژه زمین چمن مصنوعی روستای گلوباغ سربیشه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای آنیک، تخته جان و براندود درمیان با مشارکت بنیاد علوی به نتیجه رسیده است.

عملیات اجرایی ۹ زمین چمن مصنوعی در روستاهای گازار و شاخن در بیرجند، زنگویی در سرایان، چاه عباس اردونی، کلاته سید علی و چاهشند در نهبندان، ماهیرود و ماخونیک در سربیشه و دیهوک در طبس نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید   حال ناخوش صنعت پرورش شترمرغ در خراسان جنوبی

احداث گود زورخانه بین‌المللی شمال شهر بیرجند، سالن ورزشی لانو در سربیشه، سالن ۱۲۰۰ متری حاجی‌آباد در زیرکوه و سالن ۱۲۰۰ متری اسدیه در شهرستان درمیان نیز در این مراسم وارد فاز اجرا شد.

سه پروژه عمرانی روز گذشته (دوشنبه) با حضور سرپرست استانداری خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان در منطقه مهرشهر بیرجند کلنگ‌زنی شد که مجموعه ورزشی مهر علوی به مساحت هشت هزار متر مربع یکی از آنها است.

عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه گردشگری «بند دره» بیرجند ۲۲ بهمن سال گذشته و با دستور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد که با اهتمام دستگاه‌های اجرایی تاکنون پیشرفت‌ خوبی داشته است.

این طرح با تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه آغاز شد تا با تکمیل زیرساخت‌های لازم، شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این مجموعه تفرجگاهی مرکز استان فراهم شود.

جديدترين خبر هاي را در كانال تلگرامي “پيام خاوران “بخوانيد.

اداره کل راه و شهرسازی در محدوده بند دره زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار را به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص داده تا نسبت به احداث فضای ورزشی اقدام کند.

به گفته مسوولان استان این طرح در شهر بیرجند به گونه‌ای بارگذاری شده که جای توسعه در زمینه پروژه‌های تکمیلی را در سنوات آتی دارد.

منبع:ايرنا

انتهاي پيام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها