کشاورزان دست خالی از بانک برنمی‌گردند

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نداریم، گفت: فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چراکه به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

به گزارش ” پیام خاوران “روح‌الله خدارحمی اظهار کرد: استان خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که به دلیل کمبود آب توسعه گلخانه‌ها در آن بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌هایی که در استان انجام شده طرح‌ها و شهرک‌های گلخانه‌ای خوبی در حال اجراست، افزود: برای توسعه گلخانه‌ها هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هرچقدر طرح موجه و قابل اجرا به بانک ارائه شود همکاران ما پذیرش کرده و تسهیلات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: خوشبختانه حرکت خوبی انجام شده و طرح بزرگ هزار هکتاری در دست احداث و پیگیری است که تسهیلات آن را فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه در سال جهش تولید هر تلاشی که لازم باشد برای کمک به تولید کشاورزی استان انجام می‌دهیم، اظهار کرد: در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نیز محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

خدارحمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تسهیلات خوبی پرداخت شده است، تصریح کرد: امسال در راستای سیاست تبعیت از الگوی کشت برای فصل جدید کشاورزی و سال زراعی جدید از کشاورزانی که براساس توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی الگوی کشت را رعایت می‌کنند، حمایت بیشتری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

رونمایی از جشنواره یاقوت سرخ در خراسان جنوبی/ بهره مندی کشاورزان با تمرکز منابع حاصل از فروش محصول از جوایز ارزنده جشنواره

وی تصریح کرد: امیدواریم کشاورزان نیز با رعایت الگوی صحیح کشت از ایجاد مازاد در بازار محصولات کشاورزی اجتناب کنند و زمین‌های خود را به تولید محصولاتی اختصاص دهند که کشور به آنان بیبشتر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید   تواضع و پاک دستی دکتر نوربخش مایه افتخار کشور است

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چراکه به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم، افزود: در سال‌های اخیر تلاش کردیم جریان تامین و تزریق منابع به بخش کشاورزی را توسعه دهیم و تا حدی در این زمینه موفق عمل کردیم.

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. 

خدارحمی خاطرنشان کرد: تعیین نرخ تسهیلات در دست ما نیست و سال گذشته با نرخ‌های ۷.۹ درصد تسهیلات در استان‌ها پرداخت شد، اما امسال بدون یارانه با نرخ‌های ۱۲.۵ و ۱۴.۵ تسهیلات پرداخت می‌شود.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها