دستگاه‌های اجرایی برای تامین تفرجگاه مناسب در بیرجند پای کار آمدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در منطقه «بند دره» بیرجند به منظور تامین یک تفرجگاه مناسب برای شهروندان پای کار آمدند که شامل فضاهای ورزشی، تفریحی و اقامتی است و بخش زیادی از زیرساخت‌های آن فراهم شده است.

به گزارش “پیام خاوران “،سید کمال الدین میرجعفریان روز سه‌شنبه در آیین آغاز بهره‌برداری همزمان از پنج زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی که در منطقه نمونه گردشگری «بند دره» بیرجند برگزار شد، افزود: همه ما باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش، نشاط و سلامت مردم استفاده کنیم.

وی گفت: امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی شاهد افتتاح تعدادی از زیرساخت‌های ورزشی همچنین آغاز عملیات اجرایی تعداد دیگری از فضاهای ورزشی در سطح استان هستیم که شامل پنج زمین چمن مصنوعی فوتبال و ۱۴ فضای ورزشی است.

وی اظهار داشت: احداث مجموعه ورزشی بند دره بیرجند براساس برنامه‌ریزی که سال قبل توسط استاندار خراسان جنوبی انجام شد، در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: از دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شورای شهر و شهرداری که با روحیه جهادی تلاش کردند و با همدلی و هم‌افزایی برگ زرینی را در کارنامه استان ثبت کردند که ما می‌توانیم کارهای بزرگ را با وجود همه محدویت‌ها انجام دهیم، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح نمونه‌ای از پروژه‌های ورزشی هستیم و فاز اول پروژه دهکده ورزشی بند دره به نیابت از دیگر پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های استان با حضور فرمانداران افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۱۵پروژه و طرح با اعتبار۴هزار و۴۰۰میلیاردتومان درخراسان جنوبی

میرجعفریان گفت: این پروژه‌های ورزشی در بازه زمانی تعریف شده با پیگیری‌های اداره کل ورزش  و جوانان به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: پروژه استخر سربیشه که سال قبل افتتاح شد و پروژه‌های دیگر ورزشی در بشرویه، بیرجند و خوسف داریم که به زودی افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید   جواهراتی که با قطار خام فروشی از کشور خارج می‌شود

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

پنج زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۳۸ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید که شامل زمین چمن مصنوعی شهید سردار حاج قسم سلیمانی در بند دره بیرجند و همچنین زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای گلوباغ در شهرستان سربیشه، آنیک، تخته جان و براندود در شهرستان درمیان است.

عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی نیز با متراژ ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۱۸ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی آغاز شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها