۵۴هزار مشترک برق خراسان جنوبی؛ مشمول طرح “برق اُمید/آغاز طرح برق امید برای اصلاح الگوی مصرف در استان

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از آغاز  اجرای طرح برق امید برای اصلاح الگوی مصرف برق همزمان با سراسر کشور از ابتدای آبان ماه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: ۵۴ هزار مشترک برق در این استان شامل طرح برق اُمید می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “مهدی دادگر صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای این طرح اظهارداشت: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریور ماه متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلو وات ساعت باشد در دسته کم مصرف، ۱۰۱ الی ۳۰۰ کیلو وات ساعت خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلو وات ساعت جزو دسته پرمصرف شمرده می‌شود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکان کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

مصرف برق در خراسان جنوبی ۷.۶ درصد افزایش یافت

انتخاب نام مناسب براي اپليكيشن خدمات غيرحضوري برق ايران

 

وی با اشاره به وجود ۳۱۷ هزار مشترک برق خانگی در خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس مقدار مصرف مشخص شده در طرح برق امید، بالغ بر ۵۴ هزار مشترک خانگی در استان نیز به تناسب نحوه مصرف خود شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی در یک یاچند دوره در طول سال می شوند.

دادگر اصلاح الگوی مصرف  از طریق  آموزش و آگاه سازی در منازل برای کمک به گسترش مدیریت مصرف بهینه در سایر سطوح جامعه را از جمله اهداف اجرای طرح برق امید برشمرد و گفت: افزایش دقت مشترکان در نحوه استفاده از وسایل برقی و خرید این وسایل از نکات قابل توجه در این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح برق امید از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز می شود افزود: در این طرح، مشترکان کم مصرف ضمن برخورداری از مزایای این طرح به حفظ سطح مصرف خود در حد کم مصرف ترغیب می شوند.

بیشتر بخوانید   نیروهای کارآمد بسیج صنعت برق خراسان جنوبی در عرصه های جهادی حضور مستمر دارند

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. 

 

وی ادامه داد: همچنین مشترکان خوش مصرف با کاهش مختصر و ورود به دسته کم مصرف ها امکان بهره مندی از مزایای این طرح را خواهند داشت و  مشترکان پر مصرف برق در مناطق مختلف استان لازم است با کاهش میزان مصرف به دسته مشترکان خوش مصرف یا کم مصرف بپیوندند .

دادگر با بیان اینکه همکاران این شرکت، آمادگی ارائه مشورت در این خصوص را دارند خاطر نشان کرد: در این راستا  لازم است مشترکین پرمصرف درمدت ۶ ماه نسبت به کاهش مصرف خود و یا تامین میزان مصرف مازاد بر الگوی خود از طریق انرژی تجدیدپذیر اقدام کنند، درغیر این صورت مشمول بهای بالاتری خواهند شد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها