آغاز ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران ” ابراهیم زنگویی زاده  ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان توضیح داد: کلیه پذیرفته شدگان می بایست با شناسه کاربری و گذرواژه که در صفحه اول سامانه گلستان مشخص شده وارد این سامانه شده و نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده جهت پذیرش غیر حضوری اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید 

برگزاری جشنواره ملی لبیک عشاق ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نورکشوردر بیرجند/تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون تا ۷ مهرماه

 

زنگویی زاده توضیح داد؛ امسال با تدابیر دیده شده در دانشگاه پیام نور؛ دانشجویان جدیدالورود با پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت حداکثر ۱۳۰ هزار تومان می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه و انتخاب واحد اقدام نموده و همچنین از وام های بسیار خوب دانشگاه از جمله وام بانک قرض الحسنه مهر و صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

 

وی در ادامه از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که در سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند، خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیاری از دانشجویان این دانشگاه امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی شهریه و سنوات فراهم شد.

 

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان با عنوان اینکه این طرح صرفاً ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند، حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید   ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی آغاز شد

زنگویی زاده یادآور شد: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال ۹۹-۱۴۰۰ قابل اجراست.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها