تسهیلات صندوق توسعه ملی برای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی ابلاغ شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی ویژه مناطق غیر برخوردار از محل صندوق توسعه ملی ابلاغ شده است.

به گزارش “پيام خاوران “ غلامرضا قوسی  اظهار داشت : نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد با مدت زمان بازپرداخت یک سال است و صاحبان صنایع متقاضی دریافت این تسهیلات نباید در گذشته از تسهیلات توسعه صندوق ملی استفاده کرده باشند.

وی بیان کرد: متقاضیان تسهیلات صندوق توسعه ملی باید در سامانه سیتا نام‌نویسی کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته‌بندی، فرآوری و صادرات زعفران به بانک‌های کشاورزی، ملت و توسعه صادرات ابلاغ شده است.

 

بيشتر بخوانيد

هشدار جهاد کشاورزی به کشاورزان و دامداران در خصوص کاهش دما

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۶۴ پروژه جهادکشاورزی خراسان جنوبی

 

وی نرخ سود این تسهیلات را ۱۵ درصد با بازپرداخت یک سال عنوان کرد و افزود: با توجه به شناور بودن تسهیلات صندوق توسعه ملی، هر استانی که در کمترین زمان ثبت‌نام کند، میزان بیشتری از این تسهیلات را دریافت خواهد کرد.

قوسی اظهار داشت: تسهیلات صندوق توسعه ملی به استان‌ها ابلاغ شد و فعالان بخش کشاورزی استان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی گفت: سهم تسهیلات ۵۴۰ میلیارد تومان برای تمام استان‌های کشور مصوب شده است که به صورت شناور و فاقد محدودیت به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌بردارانی که در گذشته در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند باید به بانک مراجعه و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

 

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات برای گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و احداث سایبان دام ۱۲.۵ درصد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید   کمیته مقابله با سرقت تجهیزات برق در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برگزار شد

وی گفت: همچنین نرخ سود تسهیلات برای دام ۱۴ درصد و برای صنایع تبدیلی و بارگاه زرشک ۱۵ درصد پیش بینی شده است.

قوسی عنوان کرد: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر هفت سال است به این معنا که یک سال برای ساخت و ۶ ماه تنفس در نظر گرفته شده است.

منبع:ايرنا

انتهاي پيام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها