سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارات خراسان جنوبی اظهار کرد: با موافقت دولت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در طرح‌های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران “،عباس جرجانی، امروز پنج شنبه یکم آبان به خبرنگاران گفت: در جلسه هئیت دولت، با سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های ریسندگی و بافندگی شهرستان‌های فردوس و طبس موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس، این سازمان برای تکمیل طرح بافندگی نساجی فردوس ۷ میلیون یورو و ۸۰ میلیارد تومان و برای واحد ریسندگی شهرستان طبس ۵ میلیون یورو و ۴۰ میلیارد تومان، در کنار بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان جنوبی ۶۵ درصد رشد یافت

۳۴ محدوده معدنی استان خراسان جنوبی واگذار می‌شود

 

سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه این واحدها روزانه ۱۰ تن نخ و ۲۰ میلیون مترمربع پارچه تولید خواهند کرد، تصریح کرد: این دو واحد تا سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی خواهند شد.

جرجانی ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های ریسندگی و بافندگی فردوس و طبس، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، برای ۲۷۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

 

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

 

وی، راه‌اندازی صنایع پایین دست از جمله تولید پوشاک و رنگ رزی در خراسان جنوبی را از دیگر برکات ایجاد طرح‌های ریسندگی و بافندگی طبس و فردوس ذکر کرد.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عضو کمیسیون انرژی مجلس: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از ظرفیت‌های پیش روی خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها