افراد بی بضاعت در خراسان جنوبی  صاحب مسکن می شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از برنامه استان برای تأمین مسکن افراد بی بضاعت خبر داد وگفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بنا داریم نیاز مسکن اقشار مختلف استان را در قالب های مختلف برطرف کنیم.

به گزارش” پیام خاوران “، سید کمال الدین میر جعفریان با اعلام این خبر در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌ های مسکن شهری و روستایی استان اظهار داشت: برنامه های تعريف شده برای جامعه مخاطب ما در هر حوزه متفاوت است.

وی بیان کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزيستی، اقشار آسیب پذیر، فرهنگیان، نیروهای نظامی، ایثارگران ، بازنشستگان ،خانه اولی ها ، بدمسکنان و…  هر کدام در قالبی جداگانه صاحب مسکن می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح  کرد: بنا به تصمیم جلسه امروز، افرادی که هیچ بضاعتی ندارند و در تأمین آورده اولیه مسکن با مشکل مواجه می باشند نیز صاحب خانه می شوند.

میرجعفریان افزود: با استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی و تفاهم نامه های منعقد شده بین استانداری و نهادهای حاکمیتی به گونه ای برنامه ریزی شده که این افراد از مسکن ارزان  برخوردار شوند.

 

بیشتر بخوانید:

ابلاغ ۳۲۵ میلیارد تومان سهمیه ساخت مسکن شهری و روستایی

واگذاری سند ۸۰۰ قطعه زمین به مردم محروم خراسان جنوبی

 

وی گفت: مقرر شده زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح از املاک بنیاد مستضعفان ،راه و شهر سازی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی فراهم گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: بر اساس جمع بندی های صورت گرفته فرمانداران شهرستان های ۱۱ گانه استان مکلف شده اند که افراد واجد شرایط این طرح را شناسایی کنند.

میرجعفریان ادامه داد: فهرست اسامی افراد واجد شرایط  و لیست نهایی بعد از پالایش کامل در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیادعلوی  قرار می گیرد تا مقدمات کار برای تأمین مسکن این افراد چیده شود.

بیشتر بخوانید   تامین مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان فاقد مسکن در نهبندان

وی افزود: افرادی که در این طرح صاحب خانه می شوند، کسانی هستند که بنابه دلایلی نتوانسته اند از فرصت‌های ایجاد شده جهت تأمین مسکن استفاده کنند بنابراین با بهره گیری از ظرفیت نهادهای مختلف، مشمول دریافت کمک بلاعوض می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:  این طرح بعد از جمع بندی نهایی و تنظیم شیوه نامه اجرایی در کوتاهترین زمان ممکن وارد فاز اجرا می شود.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها