کشف یک‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته مأموران پلیس در استان یک‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش “پیام خاوران ”  سرهنگ ناصر فرشید به رسانه های گروهی گفت: با تلاش مأموران جان‌برکف پلیس در خراسان طی یک هفته گذشته یک‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف‌شده است و مأموران ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: طی هفته گذشته مأموران پلیس یک‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

بیشتر بخوانید 

۲ طرح عمرانی پلیس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

کشف ۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان جنوبی

 

وی بابیان این‌که ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف‌ شده است؛ افزود: مأموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۶۱ قاچاقچی را دستگیر کردنداین مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۴۳ سارق طی هفته روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیرشده به ۱۰۰ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

 

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

 

سرهنگ فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: طی هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۸۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.ً

منبع:شبستان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مخابرات خراسان جنوبی همراه همیشگی مشترکان در روز‌های کرونایی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها