خیرین ۱۲ میلیارد تومان به ایتام خراسان جنوبی کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر هفت هزار و ۶۲۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: حامیان نیکوکار طی ۶ ماهه سال‌جاری ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردند.

به گزارش“پیام خاوران “ رضا سلم آبادی در دیدار با سرهنگ فرشید، فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر تلاشگران امنیت کشور، اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم از اینکه پرسنل نیروی انتظامی در کنار تامین امنیت، دغدغه اکرام یتیم و یتیم نوازی را دارند و این موضوع بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از همراهی خوب نیروی انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه در رزمایش کمک مومنانه با کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل یا خانواده های پرسنل نیروی انتظامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان حمایت مادی و معنوی کرده و ماهیانه مبالغی به حساب ایتام تحت حمایت واریز می کنند.

 

بیشتر بخوانید 

۲۴ قرارداد برای محرومیت‌زدایی درح سربیشه امضا شد

۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که از خدمات حمایتی بهره مند هستند، ادامه داد: ۲ هزار و ۵۷۳ یتیم و پنج هزار و ۴۹ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند و حامیان طی ۶ ماهه سال‌جاری ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردند.

سلم آبادی بیان کرد: ۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال و ۳۰ هزار حامی از ایتام تحت حمایت استان، حمایت می کنند.

پیوستن  فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به کمپین «من یک حامی هستم»

ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با پیوستن به کمپین من یک حامی هستم، گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان از اجر بسیار بالایی برخوردار است و شما امدادگران، همواره با خدا معامله می کنید.

بیشتر بخوانید   سرمایه‌های ایرانیان دوباره به بورس برمی‌گردد؟

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

وی همچنین کمیته امداد را از یادگاران امام راحل عنوان کرد و افزود: خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به خانوارهای نیازمند قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر خیرین، شاهد خدمات مطلوب‌تر به نیازمندان باشیم.

منبع:شبستان

پایان پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها