توزیع ۱۶۸تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: توزیع برنج هندی تنظیم بازار از روز گذشته به میزان ۱۶۸ تن در مراکز منتخب شهر بیرجند و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران “،الیاس جویبان گفت: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی ۱۱۲۱ تنظیم بازار ۱۵۲ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز عرضه برنج به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه از مناطق مختلف مرکز استان انتخاب شدند، تصریح کرد: ۲۰ مرکز منتخب در مرکز استان برای توزیع مناسب برنج پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از این مقدار برنج، ۱۱۱ تن سهمیه اختصاصی به ۱۰ شهرستان دیگر استان است، ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستان‌ها بر عهده کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان است.

جویبان از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در ۲۵ واحد در مرکز استان و مراکز منتخب در سایر شهرستان‌ها به منظور تعدیل قیمت مرغ خبر داد و افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار ۱۵ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع، خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می‌توانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان این سازمان تماس حاصل و موضوع را گزارش دهند.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گرد و غبار سالانه ۵.۵ میلیارد تومانی به خراسان جنوبی خسارت می‌زند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها