۱۰۳ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان زیرکوه اجرا می شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۱۰۳ پروژه عمرانی در راستای تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه با دستگاه‌های اجرایی مبادله شده است، گفت: از این تعداد، ۵۵ پروژه در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش“پیام خاوران “ ، مهدی هنری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه و تعیین سازمان بسیج سازندگی و سپاه انصارالرضا(ع) به عنوان معین محرومیت‌زدایی شهرستان جلسات متعددی در حوزه معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری زیرکوه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد ه است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۱۰۳ پروژه عمرانی با دستگاه‌های اجرایی مبادله شده است، افزود: از این تعداد، ۵۵ پروژه در حال اجرا و تکمیل است.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده که حدود ۶.۵ میلیارد تومان آن توسط سازمان بسیج تامین شده و کار اجرایی آن نیز توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

هنری بیان کرد: پروژه‌های تفاهم شده تا کنون شامل احیا و مرمت قنوات، افزایش بهره‌وری آب کشاورزی شامل لوله گذاری، کانال انتقال آب، استخر ذخیره آب، سالن ورزشی و زمین های ورزشی روباز،انتقال آب شرب، اصلاح و اجرای عملیات آبخیزداری و نمازخانه مدرسه است.

 

بیشتر بخوانید 

رئیس سازمان بسیج سازندگی: گام سوم کمک مومنانه تا نوروز۱۴۰۰ اجرا می‌شود / مردم مواسات را به جریان تبدیل کردند

۳هزار نفر در خراسان جنوبی آموزش کارآفرینی و اشتغال فرا گرفتند

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از پروژه‌های مذکور تعداد ۲۹ پروژه با اعتباری ۴۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه ها شامل احیا و مرمت هفت رشته قنات، ۲ باب استخر ذخیره آب، ۲ کانال انتقال آب، سه  آبشخور دام، چهار باب ایستگاه دیجیتال تلویزیونی، ۲پروژه اصلاح شبکه آبرسانی و بهبود کیفیت آب شرب، پروژه تامین تانکر ثابت آبرسانی عشایر برای ۶ روستا، یک باب کارگاه اشتغال خیاطی ، بوستان امام خمینی شهر حاجی آباد و همچنین مجموعه ورزشی روستای افین است.

بیشتر بخوانید   فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی در ماه رمضان و ایام نوروز در خراسان جنوبی

هنری با اشاره به اینکه ایستگاه های دیجیتال عملیات اجرایی ساختمانی آن به اتمام رسیده است، افزود:با نصب تجهیزات توسط صدا و سیما مردم این منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد، همچنین مجموعه ورزشی افین نیز در حال تجهیز است که در ایام هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

به گفته وی مدت زمان تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه با سازمان بسیج سازندگی و سپاه استان پنج ساله بوده که اقدامات موثری در این راستا انجام خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین در زمینه بهره گیری از سایر رده های وابسته به سپاه و بسیج نیز هماهنگی لازم نسبت به استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه و بسیج، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی نیز در زمینه های مختلف عمرانی، اشتغال، فرهنگی و سلامت در این شهرستان صورت گرفته که در ادامه از این ظرفیت ها نیز استفاده خواهد شد.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها