خسارت کرونا به ۵۶ واحد گردشگری در طبس

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از خسارت کرونا به ۵۶ واحد گردشگری در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “،عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۲ مورد واحد گردشگری آسیب دیده از کرونا در شهرستان طبس در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: واحد‌های اقامتی (هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مجتمع‌ها) و واحد‌های پذیرایی (رستوران‌های بین راهی، سفره خانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی بین راهی) این شهرستان نیز دچار آسیب‌های جدی بر اثر شیوع بیماری کرونا شده اند.

 

بیشتر بخوانید 

افتتاح ۵ پروژه گردشگری در شهرستان بیرجند

 

عربی تصریح کرد: ۵۶ واحد گردشگری شهرستان طبس دچار خسارات فراوانی شده اند که میزان این خسارات ۳۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

پرداخت ۸ میلیارد تومان تسهیلات به تاسیسات گردشگری طبس

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی واحد‌های گردشگری در شهرستان طبس گفت: تا کنون ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این واحد‌ها مشغول به فعالیت بوده اند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

او با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا خسارت‌های فراوانی را برای واحد‌های گردشگری در پی داشته است، عنوان کرد: تاکنون اطلاعاتی مبنی بر میزان خسارت‌های وارد شده به واحد‌های تولیدی – اقتصادی مرتبط با گردشگری شهرستان فردوس گزارش نشده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بسیج و سپاه پای کار طرح شهید سلیمانی/ آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از دی‌ماه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها