آغاز به کار نرم افزار “برق من” برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی گفت: نرم افزار “برق من” برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان برق در این استان فعال شد.

 

مهدی دادگر  در گفت وگوبا خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران “اظهار داشت: مشترکان برق درخراسان جنوبی می توانند “برق من” را از نرم افزار بازار و همچنین از سایت شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به آدرس skedc.ir دانلود و خدمات غیر حضوری مربوط به برق را دریافت کنند.

 

وی هدف از طراحی و فعال شدن نرم افزار “برق من” را سهولت دسترسی مشترکان به خدمات لازم با توجه به شرایط ایجاد شده از کرونا عنوان کرد و افزود:از ابتدای آذر امسال، تمامی خدمات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.

 

بیشتر بخوانید:

۵۴هزار مشترک برق خراسان جنوبی؛ مشمول طرح “برق اُمید/آغاز طرح برق امید برای اصلاح الگوی مصرف در استان

۱۰۷ کیلومتر شبکه برق در خراسان جنوبی احداث شد

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی گفت: در این نرم افزار، مشترکان با ثبت شناسه‌ ۱۳ رقمی قبض برق خود، ده‌ها نوع خدمت از جمله اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشی‌ها و درخواست انشعاب را دریافت می‌کنند.

 

وی بیان کرد: در نرم افزار “برق من” همچنین می‌توانیم با بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شویم

 

دادگر با بیان اینکه بر اساس طرح برق امید، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شودگفت:در خراسان جنوبی ۵۴ هزار مشترک جزء دسته مشترکان کم مصرف هستند.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پايش ميزان مصرف برق در ادارات و دستگاههاي اجرايي خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها