تیم های امدادی شهرستان های خراسان جنوبی در حال آماده باش قرار گرفتند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمامی تیم های امدادی و عملیاتی شهرستان های خراسان جنوبی برای کاهش خسارت ناشی از بارندگی های شدید و رگباری به مدت چهار روز آماده باش هستند.

به گزارش“پیام خاوران “،ابوالحسن میرجلیلی اظهار کرد: با عنایت به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی های شدید و رگباری و جاری شدن روان آب از روز چهارشنبه (۲۱ آبان ماه) تا صبح شنبه هفته آینده در سطح استان نیروهای امدادی و عملیاتی باید در آماده باش کامل باشند.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از وقوع باران های شدید و رگباری به ویژه در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اولین بارندگی پاییزه است، مکاتبه هایی با فرمانداران شهرستان ها انجام شده تا در آماده باش باشند.

 

 

میرجلیلی با بیان اینکه در برخی نقاط استان خراسان جنوبی به صورت نقطه ای پیش بینی ۳۰ میلی متر بارندگی شده است، افزود: روزهای چهارشنبه  و جمعه بر شدت فعالیت سامانه افزوده می شود، لذا از مردم، کشاورزان و عشایر استان درخواست داریم تا نسبت به ایمنی محل نگهداری دام و محصول خود اقدام کنند.

 

 

وی تصریح کرد: برای کاهش خسارت های احتمالی، مردم در روز جمعه این هفته  از تردد به داخل شهر و روستاهای اطراف خوداری کنند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیریت بحران استان همچنین برای کاهش خسارت ناشی از بارندگی های شدید و رگباری به مردم به ویژه کشاورزان و عشایر هشدار داد و گفت: تمامی فرمانداران و تیم های امدادی و عملیاتی شهرستان های خراسان جنوبی در آماده باش کامل  هستند.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

 

 

بیشتر بخوانید   صادرات به افغانستان تا نقطه صفر مرزی در اختیار تجار ایرانی است
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها