استاندار خراسان جنوبی: حفظ سلامت مردم در اولویت است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی، اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است و تحقق اقدامات و برنامه‌هایی که برای کاهش ابتلای مردم به کرونا پیش بینی می‌کنیم، در گرو وجود امنیت روانی در جامعه است.

به گزارش“پیام خاوران “ ، حمید ملانوری در نشست با فرمانده انتظامی استان و همکاران این حوزه افزود: زیرساخت اصلی همه اقداماتی که در راستان توسعه استان صورت می‌گیرد، امنیت است.

 

وی گفت: در اعتقادات ما و در فرمایشات ائمه اطهار (ع)، امنیت جایگاه ویژه‌ای دارد و از اساسی‌ترین نیازها به شمار می‌رود.

 

وی خراسان جنوبی را استانی با ضریب امنیت بالا برشمرد و اظهار داشت: این امنیت حاصل تلاش همه فعالان حوزه نظامی و انتظامی و همچنین اعضای شورای تامین استان است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حدیث شریف “نِعمَتانِ مَجهولَتان، اَلصّحّة وَ الأمان” تصریح کرد: در شرایط خاص امروز دنیا و کشور، این دو موضوع در کنار هم اهمیت بسزایی پیدا کرده‌اند.

 

وی گفت: اگر قرار است کشاورزی استان توسعه پیدا کند و در قالب ساختارها و اقداماتی خاص، بهره‌وری بالاتری را شاهد باشیم، جز در سایه امنیت مقدور نیست.

 

بیشتر بخوانید 

استاندار خراسان جنوبی: حضور و همراهی همه اقشار برای توسعه استان نیاز است

استاندار خراسان جنوبی: پروژه‌های عمران شهری باید پیوست فرهنگی داشته باشد

 

ملانوری، تحقق برنامه‌های استان در زمینه مطالعه، شناسایی، کشف و بهره‌برداری از ذخایر معدنی در راستای انتفاع عمومی را  به وجود امنیت مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران به حضور در استان، رونق تولید و تحقق شعار سال نیز به امنیت نیاز داریم.

 

وی به جاذبه‌های گردشگری خراسان ‌جنوبی اشاره کرد و از همسایگی با افغانستان و همچنین استان‌های صاحب نام و موفق به لحاظ جذب گردشگر به عنوان فرصت یاد کرد.

بیشتر بخوانید   بیش از ۲۶۹ هزار تن طلا در خراسان جنوبی استخراج شد

 

ملانوری گفت: اگر قرار باشد از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغالزایی و درآمدزایی بهره ببریم باید امنیت پایداری در استان داشته باشیم.

 

وی تاکید کرد: با این تفاسیر، توسعه پایدار و همه جانبه استان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به امنیت گره خورده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد امنیت در استان، متذکر شد: باید وقت و انرژی و تجارب خود را بر برنامه‌های توسعه‌ای بگذاریم.

 

وی از فعالان عرصه امنیت خواست در کنار تصمیم‌گیران استان و مردم باشند تا با همراهی هم و به منظور انتفاع عمومی، فضای امن و بانشاط را در خراسان‌ جنوبی رقم بزنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها