شناسایی۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ابتلا ۲۶۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، کامبیز مهدی زاده با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۳۸۱ آزمایش کرونا در استان۲۶۵ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد، اظهار داشت: از ۲۶۵ مبتلای جدید به کرونا، ۶۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۲۰۵ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

 

وی افزود: از این تعداد ۴۷ مورد در بیرجند،۸ مورد فردوس، ۸۱ مورد طبس، ۱۱ مورد نهبندان، ۶۴ نفر از قاین، ۱۳ مورد درمیان، ۱۹ مورد سرایان، ۱۲ مورد زیرکوه،۹ مورد بشرویه و یک نفر از خوسف شناسایی شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون ۴۸۷ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۳۱۶ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۴۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

مهدی زاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار تنفسی در بیمارستانهای استان پذیرش و ۹۴ بیمار بهبود یافته ترخیص شدند.

 

وی با بیان اینکه حال عمومی ۱۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است، افزود: متاسفانه با ثبت ۱۱ مورد جدید فوت در اثر کرونا در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا به ۴۰۴ مورد در خراسان جنوبی رسید.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: ۴ مورد فوتی مربوط به بیرجند، ۴ مورد مربوط به طبس و شهرستان‌های فردوس، سرایان و خوسف هرکدام یک مورد فوت گزارش کردند.

منبع :برنا

بیشتر بخوانید   تصمیم دولت برای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی متضرر از کرونا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها