خراسان جنوبی | اخبار کوتاه شهرستانها

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ طی روز گذشته اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

 

قاینات | موفقیت در بحران، نیازمند نگاه پیشگیرانه است

فرماندار قاینات در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، تأکیدکرد: موفقیت در بحران، نیازمند نگاه پیشگیرانه است.کریمی گفت: به هر میزان که بتوانیم توانمندی قبل و حین بحران را افزایش دهیم، شاهد کاهش خسارت‌های جانی و مالی حوادث غیر مترقبه خواهیم بود.

جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم رودخانه ها، ترغیب کشاورزان به بیمه محصولات‌ کشاورزی، آگاهی رسانی به منظور جمع آوری سریع محصولات کشاورزی و پیگیری اطلاعیه های هواشناسی با هدف پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از حوادث غیر مترقبه و… از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

بشرویه|  تشویق سرمایه گذاران و کمک به رونق کارگاه های تولیدی ضروری است

پارسا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به همراه جمعی از مسئولان بشرویه از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.رصد وضعیت فعالیت چند واحد تولیدی از مهمترین برنامه های این بازدید بود.

فرماندار بشرویه در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش ها و سرمایه گذاری مدیران این واحدهای تولیدی گفت: راه اندازی این واحدها، زمینه مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم کرده و امیدواریم به زودی با راه اندازی کارخانه تولید فنس در شهرک صنعتی این میزان اشتغال و تولید افزایش یابد

 

سربیشه|  تشکیل جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سربیشه

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور محمدی فرماندار، حجت الاسلام نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان، نجمی پور امام جمعه شهر سربیشه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید   استقبال هنرمندان خراسان جنوبی از نمایشگاه صنایع دستی مطلوب است

در این جلسه فرماندار با بیان اینکه شهرستان سربیشه به دیار ایمان و اندیشه معروف است، گفت: مردم این دیار از حوزه اعتقادی ، ایمانی و فرهنگی خوبی برخوردارند.

محمدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن باید بین مردم فرهنگ سازی بشود تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از گسترش آن جلوگیری شود.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها