تمدیدآموزش غیرحضوری در۱۰شهرستان خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش غیرحضوری در ۱۰ شهرستان این استان تا پایان آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” محمدعلی واقعی امروز اظهار داشت: کلاس‌های درس تمامی مدارس شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاینات، نهبندان، طبس، بشرویه، سربیشه زیرکوه، سرایان و درمیان به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری خواهد بود.

وی گفت: فقط در شهرستان خوسف آموزش به صورت حضوری و با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی استان خواست ضمن جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی در قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: با وجود غیرحضوری بودن آموزش، ضد عفونی کردن مدارس همچنان ادامه خواهد داشت.

کلاس‌های درس مدارس خراسان جنوبی در مناطق قرمز با هدف قطع زنجیره بیماری و حفظ سلامت دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی از ۲۱ مهر ماه امسال غیرحضوری شد و تاکنون به صورت هفتگی تمدید شده است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد

پس از گذر خیز بیماری در تیر ماه امسال، از ابتدای مهر ماه نمودار موارد ابتلا و بستری به کرونا در این استان روند صعودی گرفته و این روند افزایشی در حال امتداد است.

براساس آخرین وضعیت مخاطره استان خراسان جنوبی و رنگ‌بندی شهرستان‌های استان که روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه منتشر شد، شهرستان‌های بیرجند، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت مشکی (بحرانی) هستند.

شهرستان‌های بشرویه، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان خوسف هم در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند و هیچ یک از ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و سفید (کم خطر) نیست.

منبع : ایرنا

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پذیرش اشتراک روزنامه قدس در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها