قبل از هرگونه حفاری، برای تاسیسات گاز استعلام بگیرید

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:اخذ استعلام کتبی و مجوزهای قانونی از شرکت گاز قبل از انجام حفاری در شهرها و روستاهای گاز دار استان الزامی است.

به گزارش“پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی از سازمان های حفار و نیز شهروندان گرامی درخواست کرد برای جلوگیری از حوادث ناگوار و رعایت نکات ایمنی، حتما نسبت به استعلام تاسیسات قبل از هرگونه حفاری اقدام نمایند.

وی افزود:در ۷ ماه سالجاری به دلیل بی احتیاطی، متاسفانه ۱۴ مورد حادثه شبکه و انشعابات در سطح استان به وقوع پیوسته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از این تعداد حوادث، ۱۱ مورد مربوط به روستاها و ۳ مورد مربوط به شهرهای استان می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ مورد کاهش داشته است.

 

بیشتر بخوانید 

اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری در خراسان جنوبی

۱۴۹۲ واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

 

هاشمی یادآور شد: بیشترین حوادث در سطح استان مربوط به بی احتیاطی رانندگان بیل مکانیکی پیمانکاران سایر دستگاه های اجرایی بوده است.

وی افزود: با توجه به گسترش شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در سطح استان، در صورت عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با شرکت گاز استان، بروز این گونه حوادث دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برابر مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی کلیه مشترکین گاز طبیعی که قصد تخریب یا بازسازی ملک خود را دارند لازم است قبل از تخریب ساختمان، هماهنگی لازم را با ادارات گاز شهرستان ها بعمل آورند تا در اولین مرحله نسبت به قطع گاز و یا در صورت لزوم، جمع‌آوری یا جابجایی علمک اقدام گردد.

بیشتر بخوانید   754 روستای خراسان جنوبی در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

هاشمی در پایان از هم استانی های گرامی درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی در هر ساعت از شبانه روز با شماره امداد ۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها