رشد گازرسانی به روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :در حال حاضر ۴۰۲ روستا در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر نیز در این شهرستان های مرزی در دست اجرا می باشد.

به گزارش“پیام خاوران”  سید محمود هاشمی اظهار داشت : با اقدامات صورت گرفته و تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در حال حاضر ۴۰۲ روستا با جمعیتی بالغ بر۲۸۶۹۵ خانوار در شهرستان های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر نیز با جمعیتی بالغ بر ۲۱۴۱۶ خانوار در این شهرستان ها در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت گازرسانی به روستاهای مرزی گفت: با بهره مندی روستاهای مرزی از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر ایجاد آسایش و رفاه، به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرزها نیز جلوگیری می گردد.

 

بیشتر بخوانید 

قبل از هرگونه حفاری، برای تاسیسات گاز استعلام بگیرید

اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری در خراسان جنوبی

 

هاشمی افزود: استان خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور به شمار می آید و دارای بیشترین مرز مشترک با کشور افغانستان می باشد و با اجرای پروژه های متعدد گازرسانی، اکثر روستاهای مرزی دارای قابلیت گازرسانی از این نعمت طبیعی بهره مند شده اند.

وی در ادامه گفت : در حال حاضر از مجموع ۹۵۱ روستای گازدار در سطح استان، تعداد ۷۳۶ روستا طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی رشد چشمگیر گازرسانی به روستاها را مرهون فعالیت های کارکنان شرکت گاز استان و حمایت های شرکت ملی گاز ایران دانست و تاکید کرد: نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی حاصل زحمات کارکنانی است که در اقصی نقاط استان برای روشن شدن مشعل گاز در حال تلاش و کوشش هستند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی بیشترین میزان رضایت فعالان اقتصادی را جلب کرد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها