امام جمعه بیرجند: خواب و خیال آمریکا طور دیگری تعبیر شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: آمریکا برای ما خواب و خیال دیگری می‌دید اما شکل دیگری تعبیر شد.

به گزارش “پیام خاوران “ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی چهارشنبه شب در دیدار «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: خواب‌هایی که دیگران برای ما دیدند طور دیگری تفسیر شد و الان شرایط آمریکا و کشورهای اروپایی مثل فرانسه را می‌بینیم.

 

وی گفت: ۲ هفته مردم فرانسه آمدند و به مدعیان آزادی گفتند که چرا ۹۹ درصد ثروت در دستان یک درصد جمعیت باشد و این چه حکومتی است که جواب سوال آنها را با ضرب و شتم دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوران کرونا هم مردم اروپا اعلام کردند که ما حاضریم با کرونا بمیریم اما با سیستم سرمایه‌داری لیبرال زنده نباشیم.

 

بیشتربخوانید 

امام جمعه بیرجند: عرصه بر استکبار جهانی تنگ شده است

حیات کشور بستگی به مقاومت و دفاع در برابر توطئه دشمن دارد

 

وی افزود: این رویای کاذب که دشمن مشکل ما را رفع کند، فراموش کنیم و خوشبختانه آرمان‌های مجلس جدید متکلی به این موضوع بوده و برگشت به خود، تشیع و عدالت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: جهاد کبیر این است که دنبال سیاست بیگانه نرویم و اقتصادمان متکی بر خود باشد، با همه دنیا غیر از آنهایی که غاصب مطلق هستند باید ارتباط داشته باشیم اما به هیچ جانبی متکی نباشیم بلکه به اتکای خدا و خود و نعمت‌های خدادادی حرکت کنیم.

 

وی گفت: در جامعه ما در کنار ریزش‌هایی که بوده، رویش هم داریم و اگر ضعفی بوده در کنارش حرکت نو شروع شده و مجلس این دوره هم مجلسی است که برای رفع گرفتاری مردم در کنار قوه قضائیه امیدهای جدیدی را برای مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید   ایران به هر تجاوزی مثل پهپاد جاسوسی آمریکایی با تیرهای آتشین پاسخ می‌دهد

 

امام جمعه بیرجند گفت: رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب را متفاوت تعریف کردند و این جوانه‌ها خود را نشان می‌دهد و امیدواریم این امید مردم در آینده هرچه بیشتر شود.

 

وی افزود: چهل سال آزمون و خطا کردیم و امیدواریم مسوولان در هر جایی که هستند، طرح و برنامه‌ها را با یک تناسب با گام دوم انقلاب تنظیم کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: تفکر شیعه یک سیستم است و بحث حکومت شیعه نیست و آن عدالت است که باید پیاده شود.

 

وی گفت: پیشرفته‌ترین قانون اساسی در جهان قانون ماست و براساس عدالت است اما عمل ما این نبوده که باید در گام دوم خود را تغییر دهیم و اگر ما تغییر کنیم کار بیگانه تمام است.

 

وی افزود: اگر ما از بیگانه تبعیت نکنیم او در صف می‌ایستد و با التماس می‌خواهد خود را به ما نزدیک کند اما وقتی عده‌ای به بیگانه رو می‌دهند، طلبکار می‌شود.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز (چهارشنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان خراسان جنوبی وارد بیرجند شد و با استاندار نیز دیدار و گفت و گو کرد.

 

شرکت در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و سفر به برخی شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر قاضی‌زاده هاشمی است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها