میانگین خاموشی در خراسان جنوبی یک هفتم متوسط کشوری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه میانگین خاموشی در این استان یک هفتم متوسط کشوری است، گفت: این روند حاکی از تلاش همکاران در خصوص اجرای شبکه های پایدار برق در استان است.

به گزارش“پیام خاوران” ، مهدی دادگر ظهر امروز در آیین تجلیل از پرسنل اجرایی بحران شبکه‌های آسیب دیده در سیل شهریور ماه امسال در بیرجند اظهار کرد: تلاش جهادی که کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در تامین برق پایدار مشترکین دارند خیلی وقتها در سایه اقدامات دیگر قرار گرفته و دیده نمی شود.

 

وی با بیان اینکه این حجم از خدمات که توسط همکاران ارائه می شود کم نظیر است، گفت: در شرایط بحرانی مانند برف، باران، طوفان و در مجموع شرایط نامساعد جوی کار ما بسیار دشوار و سنگین تر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: امروز فرصتی دست داد که در خدمت همکاران پر تلاش، مسئولان و مدیران شهرستان‌ها باشیم و به شکلی از تلاش همکاران که در تامین برق پایدار مردم نقش دارند تقدیر کنیم.

 

دادگر با اشاره به اینکه مصرف برق استان ۳۰۹ مگاوات بوده است، افزود: تلفات شبکه توزیع نیز در سال گذشته ۶٫۹۶ درصد بوده است که در مقایسه با میانگین کشوری در وضعیت مطلوبی می باشد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به شاخص‌های پراکندگی اشاره و بیان کرد: طول شبکه فشار متوسط به ازای هر مشترک در استان ۳۳.۶ متر و شبکه فشار ضعیف ۱۵٫۳ متر است که با توجه به اینکه این شاخص بالاتر از میانگین کشوری است تبعا هزینه و تلاش بیشتری برای تعمیرات و نگهداشت شبکه می طلبد که سبب افزایش حجم کار و فعالیت روی شبکه می گردد.

 

دادگر همچنین از اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان ماه امسال در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: در طرح مذکور مشترکان در سه بخش کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف دسته بندی شده و مشترکان کم مصرف از تخفیف صد درصدی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید   تجلیل وزیر ارشاد اسلامی از دو فرهیخته پیشکسوت خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید 

تمام خدمات برق از اول آذرماه غیرحضوری ارائه می شود

خراسان جنوبی مهمترین قطب تولید برق خورشیدی در کشور/کسب درآمد ۱۰میلیاردی از تولید برق خورشیدی در استان

 

وی با اشاره به راهکارهای مدیریت مصرف افزود: مشترکین خوش مصرف با انجام اقدامات مدیریتی در مصرف لوازم خانگی خصوصا لوازم برقی پر مصرف می توانند در دسته مشترکان کم مصرف قرار بگیرند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همچنین از راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران با عنوان “برق من” خبر داد و اظهار داشت: مشترکین با نصب اپلیکیشن برق من می توانند از کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق بدون مراجعه حضوری و به صورت الکترونیک بهره مند شوند.

 

 شرکت برق خراسان جنوبی در سیل شهریورماه خوب عمل کرد

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: همکاران این شرکت در سیل شهریورماه ودراصلاح شبکه وبرق رسانی به مناطق سیل زده بسیار خوب عمل کردند و با ارزیابی‌هایی که داشتیم شرکت برق استان تنها شرکت و اداره ای است که همه بدنه همپای مدیر شرکت کارشناسی و فنی عمل کردند.

 

سیدابوالحسن میرجلیلی، افزود: درسیل اخیرکاستی‌های برخی ازدستگاه‌های دیگر با حضورپررنگ شرکت توزیع نیروی برق استان پوشیده شد و پرسنل شرکت توزیع برق زودتر از سایر تیم‌های خدماتی استان در صحنه حضور یافته و برق روستاها را وصل کردند که جای قدردانی دارد.

وظایف و نحوه عملکرد همکاران در مدیریت بحران موثر است

 

دبیر گروه بحران شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در زمان وقوع بحران برای عکس العمل سریع و به موقع پرسنل نیاز است وظایف و نحوه عملکرد هر یک از کارکنان مشخص باشد که با توجه به سناریوهای تعریف شده و تجربه اتفاقات گذشته این امر در شرکت توزیع نیروی برق استان به نحو مطلوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید   گلایه آیت الله عبادی از کارشکنی مسئولان در مدیریت فضای مجازی

سابقی افزود: در طول سال با انجام مانورها و رزمایش های تمرینی در قالب اقدامات جهادی و ضربتی آمادگی پرسنل در انجام امور در شرایط بحرانی مورد تست و آزمایش قرار گرفته و در صورت نیاز دستورالعمل ها مورد بازبینی و اصلاح قرار می گیرد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی یادآور شد: در زمان بروز بحران‌ها به خصوص زلزله تامین برق و ایجاد شرایط ایمن در منطقه زلزله زده در کوتاهترین زمان می‌تواند در کاهش اثرات نامطلوب موثر باشد.

 

در پایان این جلسه از پرسنل اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور میر جلیلی مدیر کل مدیریت بحران استانداری و دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بااهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها