انتقاد از وضعیت جاده استراتژیک شهداد به نهبندان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با انتقاد از عدم بازسازی جاده شهداد به نهبندان گفت: طرح سؤال از وزیر برای پیگیری این موضوع توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.

به گزارش “پیام خاوران “  مصطفی نخعی  اظهار کرد: جاده شهداد به نهبندان یکی از جاده‌های استراتژیک و از محورهای مواصلاتی مهم شرق کشور است.

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به اینکه این جاده مراکز صنعتی مرکز کشور در استان‌هایی چون اصفهان را به بازارچه‌های مرزی خراسان‌جنوبی چون دوکوهانه و ماهیرود می‌رساند، بیان‌کرد: نهبندان از جمله مراکز مهم معدنی شرق کشور است که رونق بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با آن به این جاده ارتباط دارد.

 

بیشتر بخوانید 

عضو کمیسیون انرژی مجلس: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از ظرفیت‌های پیش روی خراسان جنوبی است

پایان خام فروشی با احداث کارخانجات فرآوری، صنعت نهبندان را نجات می دهد

 

نخعی گفت: متأسفانه در سیل ابتدای سال ۹۷ این جاده مانند بسیاری دیگر از جاده‌های کشور در شمال و غرب تخریب شد ولی متأسفانه تاکنون برای بازسازی آن اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه مجموع این عوامل منجر به تذکر کتبی ما به عنوان نمایندگان مردم در این زمینه به وزیر راه شد، اظهار کرد: از آنجایی که پاسخ‌های وزیر محترم برای ما قانع کننده نبود، طرح سوال از وزیر را مطرح کردیم.

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان طرح سوال از وزیر راه را امضا کرده‌اند و این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس نیز اعلام وصول شده و در نوبت کمیسیون است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در بخش رضایتمندی عمومی و مردم را کسب کرد

نخعی با بیان اینکه معاون وزیر راه بازدیدی از جاده شهداد داشته‌اند، گفت: امیدواریم با حضور وزیر راه در کمیسیون مربوطه و بیان اقدامات مدنظرشان برای بهسازی جاده مد نظر، هر چه زودتر جاده شهداد به نهبندان تعیین تکلیف و مردم از عوائد آن بهره‌مند شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها