خروج مرغ بدون مجوز از استان خراسان جنوبی ممنوع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: برخی مرغداری های خراسان جنوبی بدون دریافت مجوز، مرغ خود را به استان های مجاور و دور دست می فرستادند که هم اکنون بدون مجوز حمل و نقل و بدون مجوز دام پزشکی، خروج مرغ از استان ممنوع شده است.

به گزارش “پیام خاوران “، عباس جرجانی در خصوص افزایش بی سابقه قیمت مرغ در خراسان جنوبی، اظهار کرد: برای موضوع افزایش قیمت مرغ امروز کارگروه ستاد تنظیم بازار تشکیل و چاره اندیشی خواهد شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه جوجه ریزی توسط مرغداری ها کم شده و مرغداران ریسک جوجه ریزی را نمی پذیرند، گفت: قیمت مرغ به توزیع و عرضه این محصول در بازار بستگی دارد و باید عرضه باشد تا جواب تقاضا را داد؛ اما زمانی که عرضه کم است، تقاضا افزایش و بالطبع قیمت ها افزایش می یابد.

 

جرجانی با بیان اینکه خروج مرغ بدون دریافت مجوز از استان ممنوع شده است که در این خصوص نیروی انتظامی هم باید رصدهای لازم را انجام دهند؛ تصریح کرد: برخی مرغداری های استان بدون دریافت مجوز، مرغ خود را به استان های مجار و دور دست می فرستادند که هم اکنون بدون مجوز حمل و نقل و بدون مجوز دام پزشکی، خروج از استان ممنوع شده است.

 

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، سازمان جهاد کشاورزی نظارت بر مراکز عمده فروشی را بر عهده دارند و این سازمان  نقش بیشتری در تعیین نرخ قیمت مرغ دارد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

گفتنی است، قیمت مرغ در مراکز عرضه مستقیم به قیمت ۳۳ هزار و ۶۰۰ و در یگر مراکز به نرخ ۳۶ هزار تومان به مصرف کننده عرضه شد که سبب اعتراضاتی از سوی مردم شد.

بیشتر بخوانید   نیروهای مسلح ایران شعار "ما می‌توانیم" را در عمل ثابت کردند

منبع :شبستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها