مرحله سوم کمک های مومنانه فردا در خراسان جنوبی آغاز می شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: فردا سومین مرحله از کمک های مومنانه در استان خراسان جنوبی آغاز می شود.

به گزارش“پیام خاوران “، سردار علی قاسمی با بیان اینکه  رزمایش کمکهای مومنانه  از ۱۵ شعبان با فرمایشات رهبری کلید خورد،  اظهار داشت:  همه دستگاه ها، خیرین و نهادهای خدمت رسان تلاش کردند تا در کمک های مومنانه در  دو گام اساسی کمک ها جمع آوری شد.

 

وی با بیان اینکه  از ۱۷ ربیع الاول که رهبری در جمع کارگزاران نظام  گفتند رزمایش کمک مومنانه  به نهضت کمک های  مومنانه  تبدیل شود  و ادامه یابد، گفت: در دو گام اول آنچه جمع بندی کردیم ۱۰۹ میلیارد کمک مومنانه معیشتی بود که توزیع شد  و ۱۸ میلیارد تومان  در قالب قرض الحسنه پرداخت شد.

 

بیشتر بخوانید 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:بی بصیرتی یکی از مشکلات بزرگ کشور است

۱۴۰۰ برنامه هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  افزود: فردا روز ایثارگری کمک مومنانه است و ساعت ۹ صبح رزمایش آغاز می شود و از ۱۷ ربیع الاول تا پایان آذر مرحله سوم از گام اول  کمک مومنانه است.

 

قاسمی ادامه داد: آنچه تا کنون جمع بندی کردیم تا پایان آذر ماه ادامه دارد و مرحله دیگر در دی ماه مصادف با دهه بصیرت و سالگرد  شهادت  شهید سلیمانی است  که تا پایان دی ماه ادامه دارد و  و مرحله سوم از گام اول در  بهمن ماه است  و مرحله آخر نیز نیمه دوم اسفند همزمان با ماه  شعبان است.

 

وی با بیان اینکه ستاد رزمایش کمیته هایی داشت  که امروز چهار کمیته هم به اعضا اضافه می شود، بیان کرد: بسته های معیشتی کمک تحصیلی در همه مراحل است اما جهیزیه و پوشاک  در بهمن  است که امکاناتی که برای  عید لازم است توزیع می شود.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی باهمراهی مردم از وضعیت هشدار خارج شد/ورود سومین دستگاه سی تی اسکن به خراسان جنوبی

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در  گام سوم در مقطع اول ۵۴ هزار و ۱۳۶ بسته معیشتی و ۲ هزار و ۸۸۶ بسته بهداشتی آماده شده تا توزیع شود.

قاسمی با بیان اینکه تا پایان آذرماه ۲۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیز آزاد می شوند، یادآور شد: از مسکن های احداث شده نیز ۶ باب آماده و تحویل می شود و ۶۴ واحد نیز بازسازی شده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی خاطرنشان کرد: کمیته آموزش پرورش نیز تدریس رایگان گروه های جهادی را تا  ۸۰ مورد دنبال کرده و تلاش داریم تا پایان آذرماه کمک های بیشتری جمع آوری و توزیع مناسب تری انجام شود.

منبع :تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها