تاکید رییس قوه قضاییه بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان جنوبی

رییس قوه قضاییه در دیدار استاندار خراسان جنوبی از وی خواست با توجه به سال پایانی دولت، همه تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام صرف کند.

به گزارش “پیام خاوران “، حمید ملانوری در تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی دیدار کرد و از مسایل و مشکلات استان گفت.

 

رییس قوه قضاییه بعد از استماع موارد مطرح شده از استاندار خواست با توجه به سال پایانی دولت، تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام صرف کند.

 

وی گفت: تامین و توسعه زیرساخت‌ها نیز از جمله اقداماتی است که باید در اولویت برنامه‌های استان قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید

محورهای مواصلاتی یکی از شاخص های اصلی توسعه استان

استاندار خراسان جنوبی: پروژه‌های عمران شهری باید پیوست فرهنگی داشته باشد

 

نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه درخواست‌ها را با آغوش باز می‌پذیرد اظهار داشت: برای اعتلا، سربلندی و پیشرفت خراسان جنوبی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

استاندار خراسان جنوبی نیز گزارش مبسوطی از اقدامات استان در راستای مهار کرونا ارائه و به این نکته تاکید کرد: جلسات مکرر و نظارت‌های پیوسته‌ای با هدف تغییر رنگ شهرها در حال انجام است و امیدواریم با این انسجام و همراهی حوزه‌های مختلف بتوانیم به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس باشیم.

 

ملانوری از نماینده مردم خراسان‌ جنوبی در مجلس خبرگان رهبری خواست، مجموعه مدیریتی استان را در رفع موانع توسعه همراهی کند.

 

وی با اشاره به اینکه کارش را با شعار «خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش و توسعه» در استان شروع کرده است، متذکر شد: انسجام و همبستگی همه حوزه‌ها، شرط تحقق این شعار است.

 

به گفته استاندار خراسان جنوبی، دستور ویژه رییس قوه قضاییه به ارکان مختلف این قوه برای همراهی و همکاری با تولیدکنندگان و کارآفرینانی که واحدهای تولیدی آنها دچار مشکل شده است و تشکر از تعامل خوب و ارتباط سازنده دستگاه‌های ذیل قوه قضاییه در استان با مجموعه استانداری از دیگر نتایج این دیدار بود.

بیشتر بخوانید   کسب رتبه برترسامانه های هوشمند توسط راهداری خراسان جنوبی

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

ملانوری دیروز با وزیر و معاون عمرانی وزیر کشور نیز دیدار کرد.

 

دیدار با رییس جمعیت هلال احمر و شماری از مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های کاری استاندار خراسان جنوبی در سفر به تهران برای پیگیری مسائل استان بود.

 

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته نیز در ادامه پیگیری‌هایش در پایتخت با «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری و معاون هماهنگی و پیگیری ویژه دفتر رییس جمهوری به منظور پیگیری مسایل و نیازهای استان دیدار کرده بود.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها