اخبار شهرستانها| ازحضور فرماندار فردوس در ایستگاه های کنترل تردد تانظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در سرایان

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “  اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند

 

 

فردوس | حضور فرماندار شهرستان فردوس در ایستگاه های کنترل تردد در ورودی شهرهای فردوس، اسلامیه و باغستان

حضور فرماندار شهرستان فردوس در ایستگاه های کنترل تردد در ورودی شهرهای فردوس، اسلامیه و باغستان و پلیس راه فردوس و بررسی روند اجرای طرح محدودیت های تردد خودروها

در این بازدید که معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جانشین فرماندهی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، حلاج مقدم را همراهی نمودند، فرماندار شهرستان ضمن تشکر از حضور شبانه روزی نیروهای پلیس و بسیج در ایستگاه های کنترل ورودی های شهرها، از شهروندان محترم درخواست نمود جز در موارد ضروری از منازل خارج نشوند و از هر گونه تردد بعد از ساعت ۲۱ در معابر سطح شهرها خودداری نمایند.

برابر گزارش پلیس راهور شهرستان طی ۲۴ گذشته برای تعداد ۲۳ خودرو که ضوابط منع تردد شبانه در داخل شهر فردوس را رعایت نکردند، برگ جریمه ۲ میلیون ریالی صادر شده است.

 

نهبندان |  دیدار زنگنه مدیر صندوق کارآفرينی اميد استان با فرماندار شهرستان نهبندان

محمد زنگنه مدير صندوق کارآفرينی اميد استان خراسان جنوبي با مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ديدار و گفتگو کرد.

بیکی فرماندار نهبندان در این دیدار گفت: با توجه‌ به اينکه نهبندان یکی از شهرستان های کمتر توسعه يافته استان است، بايد نگاه ويژه اي به لحاظ ارائه تسهيلات كم بهره به افراد جويای اشتغال شود.

بیشتر بخوانید   اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهداشت و درمان فردوس

وی‌ افزود: با حضور استقرار مدیر صندوق در شهرستان، ظرفیت بهتری در جهت پیگیری و پیشبرد طرح های ارائه شده ایجاد خواهد شد. همچنین در پایان افزود: از اعتبارات و شرایط صندوق در ایجاد شغل و استقرار شغل در شهرستان نهبندان که بسیار حیاتی و واجب می باشد، استفاده شود تا کمک بسیار خوبی به منطقه گردد.

در این دیدار زنگنه مدیر صندوق کارآفریني اميد استان گزارشی در خصوص ارائه تسهيلات به متقاضيان و طرح های اشتغال محور شهرستان ارائه نمود. همچنین در این دیدار عربی بعنوان مدیر صندوق کارآفرينی امید شهرستان معرفی گردید.

 

 

 زیرکوه| مدیر حوزه علمیه زیرکوه: علما ، در جهت ایجاد وقف جدید برای حوزه علمیه تلاش کنند

حجت الاسلام صادقی مدیر حوزه علمیه ثامن الائمه ع شهر حاجی آباد زیرکوه گفت: افتخار ما این است که نوکر وسرباز حضرت ولی عصر(عج)هستیم واین افتخار رابرای دیگران نیز مهیاکنیم وتلاش کنیم تا امسال شاهد جذب حداکثری طلاب در حوزه های علمیه شهرستان باشیم.

باتوجه به اینکه حوزه های علمیه از طریق موقوفات و وجوهات تامین می شود و حوزه های علمیه حاجی آباد از موقوفات زیادی برخوردار نیست لذا از علمای عزیز می خواهیم در جهت احداث وایجاد وقف جدید برای حوزه های علمیه تلاش کنند.

 

 

سرایان | گزارش نظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها

۳۰۹مورد بازرسی از اصناف شهرستان سرایان در ششمین روز از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها

در راستای نظارت بر نحوه ی اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها و قطع زنجیره شیوع ویروس کووید۱۹، در ششمین روز از اجرای این طرح در طی ۶ گشت انجام شده توسط دو تیم متشکل از فرمانداری، اتاق اصناف، صمت، اماکن، بهداشت و درمان و بخشداری ها ، ۳۰۹ واحد صنفی در شهرهای سرایان ، آیسک و سه قلعه مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   آماده باش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان بشرویه

در طی این بازرسی ها به ۹ واحد صنفی متخلف اخطار و ۵ واحد هم تذکر شفاهی داده شد.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها