خراسان جنوبی سومین استان برتر در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور

خراسان جنوبی سومین استان برتر در مشارکت مدیران مسئول رسانه ها در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور شد.

به گزارش ” پبام خاوران ” ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان جنوبی با بیان این که انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور  در دو مرحله برگزار شد، اظهار داشت: خراسان جنوبی پس از خراسان شمالی و قزوین، سومین استان در مشارکت در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیران مسئول نشریات مکتوب و خبرگزاری های استان عنوان کرد: ۲۰ نفر از ۲۶ نفر واجد شرایط ، در این انتخابات شرکت کردند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات  گفت: مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، با مشارکت ۱۸۶۸ تن از مدیران مسئول رسانه‌ها برگزار شد

علاءالدین ظهوریان افزود:درمرحله دومِ هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات پدرام پاک آیین با کسب ۷۵ درصد آرا و ۱۴۱۳ رای، با تایید کمیته ناظر بر انتخابات، به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شد.

ظهوریان ضمن قدردانی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در این انتخابات، از نمایندگان قوه قضائیه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری هر دو مرحله از این انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

مرحله نخست این دوره از انتخابات،۲۰ آبان‌ماه ۹۹ برگزار شده بود که به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نوید روزهای خوش برای شهرستان درمیان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها