ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی آغاز شد

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از پنجم آذرماه جاری آغاز شد و تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

  ابراهیم زنگویی زاده در گفت و گو با خبرنگار“پیام خاوران “ اظهار داشت: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

وی زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند، که دراین صورت اطلاع رسانی لازم ومقتضی به داوطلبان عزیز انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید 

آغاز ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

برگزاری جشنواره ملی لبیک عشاق ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نورکشوردر بیرجند/تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون تا ۷ مهرماه

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ابراز داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

 

زنگویی زاده عنوان کرد: این دانشجویان از تمامی تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   فردوس پیرترین شهر خراسان جنوبی است

 

زنگویی زاده به رشته های فعال مقطع کارشناسی ارشد در استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ۱۸ رشته محل کارشناسی ارشد شامل :
مرکز بیرجند: مدیریت دولتی گرایش های توسعه منابع انسانی،مدیریت رفتار سازمانی،روانشناسی تربیتی، شیمی ،ریاضی،علوم زمین ۳ گرایش ، برنامه ریزی آمایش سرزمین،تاریخ گرایش تشیع،جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و ژئومورفولوژی و آمایش محیط
مرکز فردوس: روانشناسی عمومی و جغرافیا و برنامه ریزی شهری
مرکز قاین:زبان و ادبیات فارسی،زبان شناسی همگانی و علوم قرآن و حدیث
مرکز طبس: شیمی گرایش شیمی تجزیه

درمقطع کارشناسی ارشد در ۴ مرکز سطح استان فعال است و در این دوره دانشجو خوهد پذیرفت و درصورتی که دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نه تنها در سطح استان، بلکه در هر نقطه ای از کشور قبول شود، از شرایط مطلوبی از جمله انتخاب محل آزمون در شهر محل سکونت برخوردار می شود.

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها