اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

طبس | یک چاپخانه در شهرستان طبس مجوز فعالیت گرفت

چاپخانه دیجیتال «رنگین کمان » به مدیر مسئولی مهدی محمدزاده، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مجوز فعالیت دریافت کرد.
با احتساب این چاپخانه، تعداد چاپخانه های شهرستان طبس به عدد ۱۰ رسید.در شهرستان طبس ۶ چاپخانه دیجیتال، ۲چاپخانه افست، یک چاپخانه سیلک و یک چاپخانه سنتی وصحافی فعالیت دارند.

 

سربیشه | خدمت رسانی افسران ولایت در روستاهای بخش غیناب سربیشه

در آخرین روز از هفته بسیج گروه جهادی افسران ولایت در ۲روستا از بخش غیناب سربیشه خدمات رسانی کردند..

دراین رزمایش یک روزه که با همکاری بسیج سازندگی ، بسیج مهندسین کشاورزی، حوزه شهید عراقی دارات واصناف، حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران و حوزه شهید شیرودی در روستاهای چاه شهید اشرفی اصفهانی و نازدشت برگزار شد که حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر از خدمات این گروه بهره مند شدند.

 

درمیان| ۱۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم درمیان توزیع می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در راستای گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه، ۱۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع می شود.

جواد مرادی اظهار کرد: شهرستان درمیان دارای روستاهای زیادی بوده که به دنبال خشکسالی های چند ساله در فقر و محرومیت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید   اتصال فردوس به شبکه ریلی، تثبیت جمعیت و حمل و نقل راحت تر را به همراه دارد

وی افزود : در راستای گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه نیز ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان در مناطق محروم توزیع می‌شود.

نهبندان | تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌ اخیر و آبگیری ۱۰ درصدی تالاب کجی نمکزار نهبندان شاهد میزبانی از پرندگان آبزی و کنار آبزی از مناطق سرد شمالی به این شهرستان هستیم.

اکبری افزود: مهاجرت پرندگان آبزی و کنار آبزی از مناطق سردشمالی (سیبری)  به سمت مناطق گرم جنوبی معمولا از اوایل پاییز آغاز و تا اواسط اردیبهشت ماه طول می‌کشد و در سطح آبگیرهای شهرستان قابل مشاهده‌اند.

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها