آیت الله عبادی : دستاوردهای صنعت دفاعی و هسته ای ثمره وجود انسان هایی همچون شهید فخری زاده ها است

آیت الله سید علیرضا عبادی در پیامی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عنوان کرد: یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بدین شرح می باشد:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
 شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.
 این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌ های به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.
دستاوردها و پیشرفت های حوزه های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده ها می باشد. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.
 اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ی آن عزیز سفرکرده و به جامعه‌ی علمی و هسته‌ای كشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان هسته ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی میدارم.
سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۰۸ آذرماه 
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خط‌ تولید خراسان‌جنوبی در مسیر شکست کرونا فعال است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها